da var jeg blitt singel

Ilona85

Glad i forumet
Alenemor,ja!

Så trist da[:(] Når skjedde dette da?

stoor klem fra meg!

men dette greier du fint...[:)]

huff høres ikke godt ut......lykke til videre.....

Huffda[:(]
sende dæ en trøsteklem

Neida, det går veldig bra faktisk! godt å endelig ha funnet ut av det. bare så synn at vi nettopp ha flytta inn i ny leilighet, og nå må jeg flytte igjen.

Det skjedde på freddan! vi er flink til å samarbeide, så dette går fint!

Det er bra!!
Men det er jo typisk at sånnt skjer når man akkurat har flyttet....
Men men[:)]
Lykke til med leilighets leitinga da[:)]

Bra dere sammerbeider bra, blir lettere da.
Håper du finner en leilighet som du liker, kommer sikkert til å gå kjempe bra.

ja. det er skikkeli typisk! jaja.. sånt som skjer!

ja, det håper jeg også. og at det ikke tar så sinnsykt lang ti...

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

flott at dere ikke skiltes som uvenner,men at dere klarer å løse det på en så flott måte. Er godt med henhold til dattra deres oxo.

+ *stor klem*

Så trist da...[:(]
Stå på  ha tro på at det går bra..

flott at dere ikke skiltes som uvenner,men at dere klarer å løse det på en så flott måte. Er godt med henhold til dattra deres oxo.

signerer ja[:)]

Huff så leit kor fint at dåkker samarbeider godt,men dette klarer du/dåkker helt sekkert fint,lykke te,sender noen trøste klemmer

takk for omtenksomhet og trøsteklemmer,jenter[:D]

Så leit. Men noen ganger fungerer det faktisk ikke å bo sammen. Men bra dere er venner. Alt er så mye lettere da. Ihvertfall med tanke på unger.

Håper du finner en leilighet du vil trives i.

klem....

Huffda[&o] Alltid trist med brudd, er jo så mye mer enn bare dere to - barnet, familie, venner osv. Håper det ikke er for mye "hard feelings" da. Lykke til, det går helt sikkert bra, virker som du er innstillt på det. [;)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

å nei! hva har skjedd??

funka bare ikke.
jeg gadd ikke bare ikke være den eneste som tok ansvar... så snakka vi om det for noen uker siden.. og jeg har mista alle følelsene for ha. og uansett hvor mye han har prøvd å skjærpa seg, så hjalp det ikke, så fant vi ut at at det var best å avslutte på fredagen.

Back
Topp