Da var ferien slutt..

Theas*mamma

Glad i forumet
I morra er det jobb igjen [:'(] Utrolig hvor fort 4 uker ferie går... Skal prøve å holde graviditeten skjult til uke 12, men det kommer jammen meg til å bli hardt! Er 5 uker i dag [:)]
Ha en fortsatt fin søndag damer!

Ferieukene går veeeldig fort ja!!

Gratulerer med 5 uker da :)

Vi skal nok si til familie osv fra uke 10. Føler ikke jeg treng å vente til uke 12.. trur ikke jeg klarer å holde det så lenge heller..

Eg hadde 5 ukers ferie denne sommeren og det var drittøft å begynne igjen. Spesielt siden eg nå må få guttungen opp og i barnehagen før eg går på jobb. Før ferien hadde pappaen pappaperm. Men samtidig er det litt deilig å komme inn i fast rutine[;)]

Kommer nok aldri til å klare å holde meg i 12 uker på jobben min eg, men håper ihvertfall å ikke måtte si det på 3-4 uker til. Familien får nok vite om par-tre uker[:D]

Kos deg på jobb i morra[:)]

Ferien min er også ferdig idag, begynner på jobb igjen i morgen etter 2 1/2 uke[:'(]
Kan ikke si jeg gleder meg, sliter med kvalme så kan jo bli artig å se hvordan dette går[8D]

Kommer nok til å fortelle det til sjefen min i morgen, men resten får ikke vite noe før uke 10-12[;)]

Jeg skal også starte på jobb igjen imorgen, etter 2 mnd fri... Skal egentlig bli godt, selv om jeg gjerne kunne ha hatt fri et par uker til[8D]

Huff ja... må jo nesten si det til ledelsen (rektor), ettersom jeg må ha permisjon for å dra til legen... og teamet mitt på jobben skjønner det garantert når jeg plutselig skal til legen, siden jeg aldri er syk[8D] Vi får se... [:D]

Back
Topp