Da var ferien over

skytte76

Gift med forumet
Da var ferien over for oss også og vi har kost oss masse på hytta i Arendal. Vi har hatt 14 dager med bare sol og fint vær. Helt utrolig med tanke på all den elendigheten med regn som har vært i sommer. Ser at det har skjedd masse her inne, men jeg får ikke svart på alle innleggene.....
Gratulerer så masse med spiren Linni[:D]
Gratulerer med dåpsdagen til Anna Naomi igår[:D]
Grattis med jobb til *januarmamma*[:D]
Gratulerer med 9 kg borte Mrs.J[:D] Du ser veldig bra ut[:D]

Må jo bare oppdatere litt om hvordan det er med minsten min for tiden. I ferien fikk hun sansen for å gå mellom meg og mannen min uten støtte og vil helst bare det nå. Hun er riktignok veldig ustø, men hun vingler seg bort med 6 skritt alene[:D][:D][:D]
Ellers har vi hatt fysio i barnehagen som har observert henne og krysset av på et skjema som er langt som et vondt år. Dette er for å vurdere hva hun har behov for av videre oppfølging i barnehagen mens vi er på jobb. Da får hun den treningen hun har behov for, for å komme på lik utviklingslinje som andre på hennes alder.
Dessuten har hun begynt å klatre opp i sofaen uten hjelp og det er litt skummelt, men samtidig veldig positivt. Det skjer noe hele tiden med henne nå og det er moro å se på. Føler ikke lenger at det bare er et ork å ha henne hjemme, men gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb for å leke med henne. Hun bare ler og smiler hele tiden.
Vi har også begynt å trene henne i å spise med skje og gaffel for det har hun ikke klart før. Kun brød og frukt som er oppskåret i biter[:)] 
Ble litt langt dette, men sånn er det når man har mye å fortelle[;)]

Høres ut til at dere fikk en fin ferie da!!![:D]
Sååå bra at de tar ordentlig tak i dette i barnehagen!!!
Og sååå herig å kunne glede seg for å komme hjem til herlige barn!!![:)]

Ellers har vi hatt fysio i barnehagen som har observert henne og krysset av på et skjema som er langt som et vondt år. Dette er for å vurdere hva hun har behov for av videre oppfølging i barnehagen mens vi er på jobb. Da får hun den treningen hun har behov for, for å komme på lik utviklingslinje som andre på hennes alder.
ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: ~Star83~

Høres ut til at dere fikk en fin ferie da!!![:D]
Sååå bra at de tar ordentlig tak i dette i barnehagen!!!
Og sååå herig å kunne glede seg for å komme hjem til herlige barn!!![:)]

Signerer star jeg[:)]
              Godt at det går fremover med Marie.   
  slenger meg på og signerer kloke damer[:)]

Tusen takk [;)]

Godt det begynner å skjer ting for dere nå. Vet ikke om det er noe jeg har godt glipp av men er det noe spisielt de har sakkt om henne eller er det bare at hun er sen i utviklingen???
Godt me ferie der det er fint vær da det har det ikke vært mye av i år [:'(]

Er å gla vi reiser snart til Tyrkia [:D]

Kosa deg klem

Henge meg på mange kloke hoder her.
Godt å høre at dere får støtte og hjelp fra barnehagen og opplegg der i forhold til trening og oppfølging!
Morro nå m ei lita klatremus som begynner å utforske verden.... [:D]
Må være godt for deg også at du gleder deg til å komme hjem og leke med jenta di! Ikke noe er bedre enn det!!!
Håper alt går bra videre

Back
Topp