Wembie
Elsker forumet
Ja, da var det over for min del....over før det i det hele tatt fikk begynt skikkelig[:(][:(][:(] I går fikk jeg nemlig svar på nye hcg prøver jeg hadde tatt...og resultatet var ikke som håpet.....Har vært hos på sykehuset i dag, hvor jeg fikk innvendig UL og der ble det konstantert at det ikke lengre var liv[:(][:(][:(] Ingen kunne fortelle meg hva som hadde skjedd....men det er sannsynlig å tro at det gikk galt for noen uker siden....
Det føles som en simpel trøst at det er naturens måte å "rydde" opp når noe ikke er som det skal....tårene bare fosser uansett hva jeg gjør....Kan ikke fatte at det hele er over....[:(]
Rart å skulle fortelle dere dette, ettersom jeg aldri helt rakk og bli kjent med dere alle...men ville jo at dere skulle vite hvorfor jeg takker for meg....
Jeg ønsker dere all lykke i tiden fremover...Dere er utrolig heldige....!!! og for de fleste av dere er de første 12 ukene snart i boks, så kooooos dere med et langt og fantastisk svangerskap....Senk skuldrene og nyt det....det ville jeg ha gjort.....
Det er med forferdelig tungt hjerte at jeg takker for meg...[:(]
Det føles som en simpel trøst at det er naturens måte å "rydde" opp når noe ikke er som det skal....tårene bare fosser uansett hva jeg gjør....Kan ikke fatte at det hele er over....[:(]
Rart å skulle fortelle dere dette, ettersom jeg aldri helt rakk og bli kjent med dere alle...men ville jo at dere skulle vite hvorfor jeg takker for meg....
Jeg ønsker dere all lykke i tiden fremover...Dere er utrolig heldige....!!! og for de fleste av dere er de første 12 ukene snart i boks, så kooooos dere med et langt og fantastisk svangerskap....Senk skuldrene og nyt det....det ville jeg ha gjort.....
Det er med forferdelig tungt hjerte at jeg takker for meg...[:(]