Da var eventyret slutt......

Wembie

Elsker forumet
Ja, da var det over for min del....over før det i det hele tatt fikk begynt skikkelig[:(][:(][:(] I går fikk jeg nemlig svar på nye hcg prøver jeg hadde tatt...og resultatet var ikke som håpet.....Har vært hos på sykehuset i dag, hvor jeg fikk innvendig UL og der ble det konstantert at det ikke lengre var liv[:(][:(][:(] Ingen kunne fortelle meg hva som hadde skjedd....men det er sannsynlig å tro at det gikk galt for noen uker siden....

Det føles som en simpel trøst at det er naturens måte å "rydde" opp når noe ikke er som det skal....tårene bare fosser uansett hva jeg gjør....Kan ikke fatte at det hele er over....[:(]

Rart å skulle fortelle dere dette, ettersom jeg aldri  helt rakk og bli kjent med dere alle...men ville jo at dere skulle vite hvorfor jeg takker for meg....

Jeg ønsker dere all lykke i tiden fremover...Dere er utrolig heldige....!!! og for de fleste av dere er de første 12 ukene snart i boks, så kooooos dere med et langt og fantastisk svangerskap....Senk skuldrene og nyt det....det ville jeg ha gjort.....

Det er med forferdelig tungt hjerte at jeg takker for meg...[:(]

Dette var IKKE noe hyggelig lesing. Så lei meg på deres vegne. Det er naturen sin måte å rydde opp på, ja, men det er så utrolig urettferdig!

Ta vare på hverandre og ikke mist håpet..

Trøsteklem

huff sitter her med tårer i øynene... så trist... ta gått vare på hverandre å håper at spiren snart sitter på ny

Uff så trist, håper det går bra neste gang!

Så leit!! [:(]
Masse lykke til videre og ta vare på hverandre!

klem

dumt at noe sånnt skulle skje[:(] får håpe dere får en ny liten spire snart som sitter!
stooor trøsteklem fra meg

*klem*

Så trist å høre.. Selv om det er naturens måte å rydde opp så føles det helt forferdelig. Ta vare på hverandre. Lykke til videre, håper en ny spire snart sitter i 9 måneder.. trøsteklem

ORIGINAL: EarlGrey

[:(]
Livet er urettferdig...
Dette var trist å høre Wembie! Du og kjæresten må ta vare på hverandre i tiden som kommer

OFF! klump i halsen!
Må være helt forferdelig!
Håper dere snart sitter trygt m en baby i magen..ønsker dere lykke til! kjempe lei på deres vegne!

Uff så forferdelig trist! [:(] Ta godt vare på deg selv og gi deg selv tid til å takle dette! Føler med deg:(

ORIGINAL: EarlGrey

[:(]
Livet er urettferdig...
Dette var trist å høre Wembie! Du og kjæresten må ta vare på hverandre i tiden som kommer

Tusen takk alle sammen...for gode ord og tanker...Håper jeg kan stikke innom igjen om ikke så altfor lenge....høre hvordan det går med dere alle, og kanskje ha noen gode nyheter selv....Kryss fingrene for meg jenter...

Nok en gang......Kos dere masse.....Nyt det fantastiske som skjer med dere....dere er utrolig heldige!

Takk for meg....

Ønsker deg og kjæresten alt godt, og at du snart kan være tilbake her inne!

Det var trist å høre, dere får ta godt vare på hverandre. Prøve igjen når dere føler tiden er inne.

Så utrolig trist[:(][:(] Håper du kommer tilbake når den tiden kommer. Lykke til videre![:)]

Back
Topp