Da var endelig vogn bestilt :D

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Wohoo, da har vi bestilt vogn og bilsete idag + terreng/vinter hjul, manuell brystpumpe, termometer, ammeinnlegg og stellematte :D Det ble Britax Go Next modellen, prøvde denne i butikken og elska at den var så lett og behendig å manøvrere. Pluss at den grå fargen falt i smak ;) Gleder oss veldig til å få den i hus og se ordentlig på den hihi. Nå begynner virkelig ting å gå opp for meg... kan ikke tro at det endelig skal bli vår tur ❤❤ :)

Wohoo, da har vi bestilt vogn og bilsete idag + terreng/vinter hjul, manuell brystpumpe, termometer, ammeinnlegg og stellematte :D Det ble Britax Go Next modellen, prøvde denne i butikken og elska at den var så lett og behendig å manøvrere. Pluss at den grå fargen falt i smak ;) Gleder oss veldig til å få den i hus og se ordentlig på den hihi. Nå begynner virkelig ting å gå opp for meg... kan ikke tro at det endelig skal bli vår tur ❤❤ :)
Åååh så flittige dere har vert i dag da :D :D ja jammen er det godt å få tingene på plass :D :D

Morro å få ting i hus:)
Og så fikk dere gjort mye på en dag:)

Effektiv dag det :-) Dere har kommet lengre på en dag en hva jeg har kommet igjennom hele svangerskapet, haha!

Gratiss med mange flotte innkjøp:)Deilig med alt som er gjort:D

Takk :) ja hadde sett på de tingene ganske lenge så venta bare på klarsignal fra mannen hehe, så idag ble det fart i sakene ;) i tillegg blir det fyllmasse og jord til hagen ikveld, og mandag sår vi plenen !! Så nå skjer det ting :D

Takk :) ja hadde sett på de tingene ganske lenge så venta bare på klarsignal fra mannen hehe, så idag ble det fart i sakene ;) i tillegg blir det fyllmasse og jord til hagen ikveld, og mandag sår vi plenen !! Så nå skjer det ting :D

Er morro når ting skjer :)

Oi må si den kom fort! Fikk allerede idag beskjed av posten at pakken har kommet :D skal hente den om 1 time, gleder meg stort! Lille tass har sprella masse i magen idag heldigvis, etter 2 rolige dager ❤ bilde kommer ikveld hihi

Så bra! Vi venter på bilde:)

c6952abb9ba12d0300ef3419eb82656c

Vi fikk bare sportsdelen idag, så regner med resten kommer denne uka ;) veldig fornøyde med kjøpet!!!

Back
Topp