Glasmurf<3
Blir kjent med forumet
Krysser fingrene for dereTakk for det! Godt å hørepå vei inn nå, og håper det går fint. Har høy smerteterskel så skal nok overleve dette også. Aner ikke hva jeg går til jeg heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for dereTakk for det! Godt å hørepå vei inn nå, og håper det går fint. Har høy smerteterskel så skal nok overleve dette også. Aner ikke hva jeg går til jeg heller.
Da var vi framme på venterommet
Jeg har plutselig begynt å grue meg litt... Vet ikke helt hvorfor - var jo ikke noe ille sist... Er vel mere spent og lurer på om det nye smerteregimet funker like bra som det gamle?
Skal nok ikke sitte hjemme jeg heller - full jobb på dagtid og husprosjekt på kveldstid. Har et håp om å være så sliten om kvelden at jeg sovner i stedet for å ligge og gruble. Jeg synes de to ukene mellom innsett og test er utrooooolig trege......
Hvordan gikk det idag?Da var vi framme på venterommet
Jeg har plutselig begynt å grue meg litt... Vet ikke helt hvorfor - var jo ikke noe ille sist... Er vel mere spent og lurer på om det nye smerteregimet funker like bra som det gamle?
Skal nok ikke sitte hjemme jeg heller - full jobb på dagtid og husprosjekt på kveldstid. Har et håp om å være så sliten om kvelden at jeg sovner i stedet for å ligge og gruble. Jeg synes de to ukene mellom innsett og test er utrooooolig trege......
Lykke til inn i siste rugeukeHelt naturlig å grue seg litt i forkant tenker jegjeg er glad for at jeg er i så fin form at jeg kan være på jobb ja! 8 dager til jeg skal teste, men tenker de siste dagene føles laaaange ja
Forhåpentligvis kanskje kjent litt mer symptomer da som gjør at jeg føler at det blir positivt utfall. Lykke til, håper det går bra med dere også
![]()
Jeg likte det gamle smerteregimet bedre...Krysser fingrene for dereNoen ganger er det godt å ikke helt vite hva man går til! Høy smerteterskel her og, så det "godteriet" jeg fikk på forhånd hjalp til at jeg kjente faktisk ingen smerte rundt uttaket. Kommer vel akkurat inn i samme termin mnd hvis det klaffer for oss begge da kanskje
![]()
Wow så spennende!!! Nå blir det gøy å høre hvor mange som du kan brukeEgguttak overstått!!! Da vi forlot operasjonsstua hadde bioingeniøren funnet 8 egg på de tre første glassene. Hun hadde fortsatt ett glass å tømme, så da kommer vi nok opp mot 10 egg. De fikk ikke tømt alle folliklene, for noen lå vanskelig til. Legen synes jeg hadde vel mange egg etter å ha gått på veldig lav dose Puregon. Blodprøven er høy.... Mange egg og ufullstendig tømming øker sjansen for overstimulering, så legen var litt bekymret... Jeg hadde svært alvorlig ohss sist gang.... Men, men... Det som skjer, det skjer. Ingen vei tilbake nå. Og mange egg, kan bli ett gullegg i magen og mange på frys for å lage baby nr 3?![]()
Nei, har ikke PCO og de vet ikke hvorfor jeg ble overstimulert sist. Blodprøven min var ikke for høy da jeg ble syk. Men jeg responderer vekdig kraftig på hormoner og får maaaaange egg, selv av små doser.Wow så spennende!!! Nå blir det gøy å høre hvor mange som du kan brukeuff såpass ja... Håpe du slipper å bli overstimulert som sist... Men har du PCO siden du har så stor sjans for det? Uansett satser på gullegg pluss flotte egg på frys til barn nr 3
![]()
Oki skjønner .... Hmm da er det ikke lett å vite nei... Grådig? Hehe Lov til å drømme og ønskeNei, har ikke PCO og de vet ikke hvorfor jeg ble overstimulert sist. Blodprøven min var ikke for høy da jeg ble syk. Men jeg responderer vekdig kraftig på hormoner og får maaaaange egg, selv av små doser.
Haha... Vet ikke om jeg skal ha 3. Må ikke bli grådig heller
I vår situasjon skal vi vel være takknemlig for å ha ett....
Men egg på frys gir jo flere muligheter om første innsett skulle gå dårlig.
Jeg er på mitt første forsøk, ICSI hos oss. De fikk ut 14 egg hos meg, 7 ble befruktet, 2 eller 3 i frysen og ett satt tilbake. Spent på om det klaffer på første, men er realistisk på at vi kanskje må ha fler forsøk da. Tilhører St. OlavsLykke til inn i siste rugeukeHvilket forsøk er du på? Hvor hører du til?
Jeg har truaJeg er på mitt første forsøk, ICSI hos oss. De fikk ut 14 egg hos meg, 7 ble befruktet, 2 eller 3 i frysen og ett satt tilbake. Spent på om det klaffer på første, men er realistisk på at vi kanskje må ha fler forsøk da. Tilhører St. Olavs![]()
Ja de sa det var tipp topp kvalitet på alle syv som ble befruktetJeg har truaHøres jo ut som dere hadde mange egg av god kvalitet, ettersom det ble så mange på frys... Så satser på at du ruger på gullegget
![]()
Samme som oss. Mannen min har en leddsykdom og kroniske betennelser i kroppen og sterke medisiner har nesten tatt knekken på kvaliteten.Ja de sa det var tipp topp kvalitet på alle syv som ble befruktetMen vet jo ikke så mye om hva som er "bra" og "dårlig" siden det er første runden vår. Jeg har og valgt bevisst å ikke stresse så mye rundt det første gangen nå, så har ikke lest meg opp så mye. Satser på at gullegget sitter nå ja, hadde vært så stas å blitt mamma
Er nedsatt kvalitet hos min kjære som har gjort det vanskelig for oss å lykkes. Så da håper vi på at det var denne hjelpen vi behøvde. Lykke til på innsett, satser på at gullegget ligger og godgjør seg nå for deres del og!
Så bra!!! Hurra!!! Hørt at puregon gir bedre kvalitet på eggene enn gonal-f ... Så veldig spent siden jeg har så mange eggposer som skal ut antageligvisHurra I morgen blir jeg ruger!!!! Hadde totalt 11 egg. Av de var 9 modne og hadde blitt microinjisert. Hele 6 egg var blitt befruktet, og de så ut til å være av god kvalitet
Det er bedre enn sist da jeg var så overstimulert. Da ble bare 4 av 18 befruktet, og kun 2 overlevde natten.
Såå braHurra I morgen blir jeg ruger!!!! Hadde totalt 11 egg. Av de var 9 modne og hadde blitt microinjisert. Hele 6 egg var blitt befruktet, og de så ut til å være av god kvalitet
Det er bedre enn sist da jeg var så overstimulert. Da ble bare 4 av 18 befruktet, og kun 2 overlevde natten.
Hvordan gikk det idag? Ble du ruger og fikk noen på frys?Hurra I morgen blir jeg ruger!!!! Hadde totalt 11 egg. Av de var 9 modne og hadde blitt microinjisert. Hele 6 egg var blitt befruktet, og de så ut til å være av god kvalitet