Da var det vel min tur

Så tror bare jeg ber om akutt time hos legen i morgen, så kan heller henne forhøre seg med sykehuset hva som skal gjøres..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, kanskje det er lurt hvis legevakta ikke kan gjøre noe. Har det tatt seg opp eller er det fortsatt lite?

Ringte legevakta, å legen skulle ringe meg opp. Så får se hva hun/han sier.

Jeg tenker på deg, og krysser fingrene for at dette bare er ufarlig, og at alt er bra med lille spiren!

Takk for det :) Får jo bare se hva som skjer :-/

Jeg hadde en del brun utflod i uka etter trening. Ingen kontroll etter det. Kjenner nå i helga en del smerter i korsryggen. Regner med det er litt "hormon-slark" i skjelettet, og en naturlig reaksjon etter styr og lek ute med minsten.

Håper det går bra med deg og at du klarer å tenke at dette skal gå bra! Krysser fingrene for at det er en usyldig blødning! :)

Krysser fingrene for at det bare er noe ufarlig <3 Jeg hadde en stor blødning sist uke, UL viste at alt var bra... Jeg blør innimellom fremdeles, så skjønner absolutt hvor ekkelt situasjon dette er :/ Håper legen er snill, og henviser deg til UL så snart som mulig... Det er ille å gå slik i uvisshet... Krysser alt jeg har for deg <3 <3

Legevakten kunne ikke hjelpe meg, så måtte ringe til sykehus på føden, så nå venter jeg på att gynekolog skal ringe meg opp igjen.. Takk for gode støttende ord, men har faktisk ikke noe tro på att dette skal gå bra nei :-/

Jeg krysser fingrene for at det her er en ufarlig blødning.
Håper du får kommet inn på en sjekk i dag. :)

Klem

Huff, håper du får komme til på sykehus, og at dette er noe helt ufarlig! Masse lykke til, og en klem til deg :)

Kunne komme inn på tirsdag å ta gyn og ul undersøkelse. Måtte ringe inn om det begynte fossblød.

Legevakta skal kunne henvise deg til gynekologisk poliklinikken på sykehuset. Det gjorde de i allefall her i oslo før de fikk ul på legevakta. Jeg har dessverre måttet nærmest gråte meg til en tim på ul. Har også dessverre dårlig erfaring med brun utflod men sist gang var det helt ufarlig så det trenger ikke være noe skummelt. Men syns absolutt du burde få deg en sjekk,

Får heldigvis en sjekk til tirsdag :) gyn og ul undersøkelse. Måtte ringe til vakthavende gyn på sykehuset, så ordnet det seg. Men utfloden har trukket seg tilbake en så lenge ihvertfall.. :)

Bra å høre at du har fått time på tirsdag :) Håper utfloden holder seg vekke og at du ikke begynner å blø, og at alt står bra til med den lille når du får ul på tirsdag :) Krysser fingrene for at dette bare var en uskyldig brun utflod! Tenker på deg, er ikke noe kjekt å måtte gå og vente når du er så bekymret <3

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Timen er i morgen 10.30 :) formen er bra, ikke noe brunt utflod mer, ennå.

åhja... jeg er litt døgnvill for tiden.. beklager...

X fingrene mine for at det en uskyldig blødning og at du får se ett bankene hjerte i morgen <3

Håper jeg..

Da skal jeg snart i ilden, om ikke mange timene :O

Lykke til! Krysser fingre og tær. God klem

Back
Topp