Da var det vel min tur

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Til å miste spiren :'( våknet med brun utflod og murringer i ryggen. Ser ikke hvor dette skulle kommet fra. Ikke hatt sex på 3-4 dager.. Skal ikke på ul før om 10 dager, ikke att det hjelper om man mister.... Hva kan jeg gjøre? Ta det med ro? Med en 5 åring i hus.. :'(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du vondt i magen da? Med unntak av normale stikkinger. Jeg blødde en del friskt blod sist søndag, samt brun utflod hele natten, men da jeg var på UL på onsdag slo hjertet like herlig. En av fem kvinner blør under svangerskapet, og det trenger ikke bety at du mister. Ville ringt de som skl ta UL i morgen, forklart situasjonen og hørt om den kan fremskyndes så du slipper å lure.

Vi var faktisk så mange som fire fra Juni-forumet som opplevde blødninger sisu uke, og det gikk bra med alle. Du kan jo gå inn og lese hvordan de ulike har opplevd det.

Håper virkelig du slipper å miste <3

Har murringer, å det startet rett på brun utflod :-/ ikke no friskt blod.. Har ikke vondt i magen annet enn murring i rygg ig bare litt amålig øm ved magen.

Er så kjedelig når man må lure på hva som skjer </3 syns du bare skal ta det helt med ro i dag og se an. At det ikke er friskt er jo positivt da, og en SA gjør ofte veldig vondt, da får man jo som regel kynnere. Heier på spiren din <3

Håper det bare er en ufarlig blødning :( hvor lagt på vei er du ?

Appen

Håpe gubben ser på det slik att jeg må ta det med ro. Stresset sinnsykt mye i det siste pga kvlame, humørsvigninger og slikt.. Kanskje vurdere slutte på blodfortynnende da, må kanskje ringe uansett til legen pga medisinene jeg går på, å ikke "blø" ihjel om dere forstår.. :-/ liker ikke!!

Akkurat 9 uker i dag ifølge mens..

Ring legen, så kanskje du blir henvist til sykehuset i dag.

Last edited:
Hva skal jeg gjøre da? Ringe legen? Må jo vite hva som skjer pga jeg går på blodfortynnende osv :-/ Få meg til å hvile, hvordan? Har en unge på 5 år snart og går skole :(

Hva skal jeg gjøre da? Ringe legen? Må jo vite hva som skjer pga jeg går på blodfortynnende osv :-/ Få meg til å hvile, hvordan? Har en unge på 5 år snart og går skole :(

Jeg ville ringt til legen ja, er du heldig så kan de kanskje henvise deg til sykehus eller kanskje de til og med har ul hos seg :) Lykke til!

Har ikke ul hos legen, det vet jeg. Er alt henvist til tidlig ul pga medisiner og blodpropp. Så aner ikke om jeg vil komme inn på sykehuset før det. Var vist mye å gjøre siden de ikke klarte overholde fristen på når jeg skulle på ul.. :'(

Har ikke ul hos legen, det vet jeg. Er alt henvist til tidlig ul pga medisiner og blodpropp. Så aner ikke om jeg vil komme inn på sykehuset før det. Var vist mye å gjøre siden de ikke klarte overholde fristen på når jeg skulle på ul.. :'(

Huff :/
Jeg ville ringt legen uansett og forklart, er jo litt ekkelt ift blodfortynnende også. Går du på store doser? Jeg tar blodfortynnende selv, men kun den minste dosen med albyl e. Har selv hatt tre blødninger denne gangen, men tvillingene har det bra :)

Går på fragmin, altså sprøyter i magen.

Legen el sykehuset med en vakthavende lege? Vente til i morgen å snakke med fastlege?

Legrvakta her er helt på bærtur, ikke har de ul heller. Å ikke kommer du inn med slikt, de bare ber en vente å se om man blør mer, kommer klunper el lignende. Å ikke kommer man inn der før etter kl 17.00 :-/

Legrvakta her er helt på bærtur, ikke har de ul heller. Å ikke kommer du inn med slikt, de bare ber en vente å se om man blør mer, kommer klunper el lignende. Å ikke kommer man inn der før etter kl 17.00 :-/

Uff, jeg syns så utrolig synd på deg! Har jo som nevnt nettopp gått gjennom den samme uvissheten.

Så tror bare jeg ber om akutt time hos legen i morgen, så kan heller henne forhøre seg med sykehuset hva som skal gjøres..

Back
Topp