Da var det slutt....

Trist å lese kjære Hestehoven, ta vare på hverandre nå. Det er lov å grine, hyle, være sint, få ut alle følelser. Det er så ufattelig urettferdig. Mange klemmer fra meg.

Så leit! IGJEN...

Selv om man er hovedperson i eget liv, og selvsagt ønsker kun det beste for seg selv og sine, og gjerne med en bonus, bør man også i slike situasjoner som dere nå er midt oppi glede seg over de tingene man faktisk har. God helse, kjærlighet, familie, venner, hjem, et lite barn fra før, osv. Så riktig fokus Hestehoven! Bra! :-) Anbefaler å lese intervjuet med Anbjørg Sætre Håtun i lørdagens VG. Hun snakker om det å innse at livet ikke er rettferdig.

klem...

For en trist lesing :( Har endo selv og sliter mye med kroppen... Skal til spesialist snart nå for å høre litt mer og ta en grundig undersøkelse. Har utrolig vondt når mens er her og vet ikke hvor mang flere runder jeg klarer... Har 2 egg på frys, skal ta de til våren etter jeg er ferdigoperert (foten) og håper inderlig det klaffer. Men jeg som deg er veldig heldig som har ett lite mirakel som kaller meg mamma :) Masse lykke til videre i livet deres og kos dere med gutten.

Så utrulig trist! Trøsteklem til deg!

takk gode Hermine :) det er fryktelig tungt, og skal tillate meg å sørge, men i dette forumet vil vi allikevel alltid være blandt de heldige :) kysset 3 åringen godnatt, og fikk til svar : glad i deg, mamma-skatt!! DA er man heldig!! Håper så inderlig du og de andre flotte tapre tøffe damene her inne får høre de ordene også til slutt!

Ja, dere er veldig heldige, samtidig så er det utrolig vondt å ikke få til nr. 2 - så her er lov å sørge. Håper inderlig vi har til gode å få høre skjønne ord fra en liten:-) Takk, Hestehoven! Alt godt til dere.

Det var lei lesing Hestehoven, jeg hadde skikkelig troa denne gangen :(
Har tenkt veldig på deg, sender deg klemmer og du får kose ekstra med lillegutt.

Back
Topp