Da var det sagt!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Nå har jeg sagt det til svigermor at vi venter nummer to!
Hun, svigerfar og bestefaren til samboeren har mistenkt det leeeenge. ;) Jeg var visst så blek og hadde en slik ro over ansiktet, visstnok. :P Jeg fikk så mange hint på melding fra henne at jeg måtte ringe og fortelle. ;) Hun ble så glad!

Nå må det bare fortelles til min familie, men vet ikke når og hvordan. Bor fire timer unna dem. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Så artig :) vi vurderer også å si det til resten av de som mangler om ikke så lenge også.

Nå har jeg sagt det til svigermor at vi venter nummer to!
Hun, svigerfar og bestefaren til samboeren har mistenkt det leeeenge. ;) Jeg var visst så blek og hadde en slik ro over ansiktet, visstnok. :P Jeg fikk så mange hint på melding fra henne at jeg måtte ringe og fortelle. ;) Hun ble så glad!

Nå må det bare fortelles til min familie, men vet ikke når og hvordan. Bor fire timer unna dem. :/

Både min familie og svigerfamilien bor 8-10 t unna.. ville helst sagt det ansikt til ansikt, men jeg har ringt og fortalt det og alle ble kjempeglade :-) De har nok ventet på det lenge da...

Kan dere ikke sendt UL bildet?

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så morro :) rart hvordan andre enser det ;)

TuMmY LoVe
Ja min mor også, så det på meg før jeg visste det selv nesten. Så sa jeg neitakk til vin i bursdagen deres, da avslørte jeg meg ja haha.

Excuse me- damn that autocorrect.

Back
Topp