Huff, det var trist å høre. Så synd for han, for han går jo glipp av SÅ mye. Rart at han velger den utveien. Han kommer helt klart til å sitte med sjegget i postkassa om noen år, men det må han ta på sin kappe. Nå slipper i alle fall du å irritere deg over at du ikke får noe hjelp, og kan bruke all energi på gutten din istedet. Håper det går bra med dere, og at 2008 bringer dere mye godt.