Da var det over

Silje_

Elsker forumet
Da er jeg blitt alenemamma igjen [:(]
Han var ikke villig til å prøve å forandre seg.. han synes ikke han gjorde noe galt.. så han bare avsluttet alt!!!!....
 
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Huff, det var trist å høre. Så synd for han, for han går jo glipp av SÅ mye. Rart at han velger den utveien. Han kommer helt klart til å sitte med sjegget i postkassa om noen år, men det må han ta på sin kappe. Nå slipper i alle fall du å irritere deg over at du ikke får noe hjelp, og kan bruke all energi på gutten din istedet. Håper det går bra med dere, og at 2008 bringer dere mye godt.
 
kan ikkje sei aent enn at EG E GLAE I DEG VENNEN!!
du vett kor eg e om du trenge meg.
 
stor stor klem[:)]
 
uff det var trist å høre, men det er kanskje til det beste for deg å gutten din hvis han er sånn.
 
ønsker dere alt godt.
 
klemmer fra meg
 
Så leit han ikke ser ser selv hva han går glipp av!  Det er hans tap, håper det nye året bringer mye godt til deg og Helge Andre! [:)] 
 
Du vet hva jeg synes snuppa...trist at det skulle ende sånn...men det er nok det beste for både deg og Helge[:)] Du klarer deg nok utmerket som alenemamma[:)]
 
ORIGINAL: venoka

uff det var trist å høre, men det er kanskje til det beste for deg å gutten din hvis han er sånn.

ønsker dere alt godt.

klemmer fra meg
 
uff så jævla kjipt. du som hadde gitt d en ny sjanse og alt...
 
Så synd da [:(]
 
Back
Topp