Da var det over

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Lørdag ble siste dag i aprilsvangerskapet mitt, 8+3. Trodde jeg var forberedt på en sa siden jeg hadde blødd i over fire uker - men aldri om jeg kunne visst at det skulle bli sånn. UL i dag bekreftet at den lille ikke var mer. Ønsker dere alle sammen lykke til videre, håper det ikke blir flere aborter :( kommer til å tenke litt ekstra på dere i april :)

Uff så trist! Sender deg en god klem og masse lykke til videre!

Ånei!!! Det var kjempe trist å lese :( Det var jo ikke sånn det skulle bli :( Uff! Håper dere kommer dere over dette, slik at dere kan komme dere kjapt inn i en ny mnd! Kommer til å savne deg her inne! <3 Stor klem!

Veldig trist! Ønsker deg lykke til videre <3

:(

ånei så trist å høre... Skjønner at det kan man ikke være ordentlig forberedt på:( ønsker deg alt godt og en liten som sitter helt til mål!

Så utrolig kjempe trist :( Ønsker deg lykke til videre! Det er nok aldri enkelt å være i en slik situasjon, uansett hvor forberedt man er :/ *Klem*

Så utrolig trist!! :( Håper virkelig dette var siste gang!! Lykke til neste gang spiren sitter <3 Håper du kommer innom og oppdaterer oss senere <3

Åååh, som jeg føler med deg!! Håper det kommer en ny spire snart som klamrer seg godt fast!! Lykke til :)

Back
Topp