Da var det over tror jeg.....

Kaffekopp

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Har småblødd litt tidligere ei ukes tid, men hatt sterke symptomer så jeg har ikke vært så bekymret egentlig, men i kveld startetet det å blø mye. Flere nattbind faktisk, så nå er det bare et mirakel som kan redde oss tror jeg.

Oppdatering mandag: 7+5 i dag, bankende hjerte, men stor hematom (blodansamling) som nok har blødd og kommer til å blø. Håper bare at spiren klorer seg fast.
 
Last edited:
Så trist å høre! Sender deg masse klem :Heartred
 
Har småblødd litt tidligere ei ukes tid, men hatt sterke symptomer så jeg har ikke vært så bekymret egentlig, men i kveld startetet det å blø mye. Flere nattbind faktisk, så nå er det bare et mirakel som kan redde oss tror jeg.
Nei så trist å høre ❤ sender en stooor klem ❤
 
Ånei, så utrolig leit! Håper virkelig den holder seg på plass!! :Heartred:Heartred*ber for et mirakel* sånn i tilfelle han finnes :) :Heartred
 
Har småblødd litt tidligere ei ukes tid, men hatt sterke symptomer så jeg har ikke vært så bekymret egentlig, men i kveld startetet det å blø mye. Flere nattbind faktisk, så nå er det bare et mirakel som kan redde oss tror jeg.

Uff Kaffekopp, det var ikke noe hyggelig lesning. Håper det er en sjanse for at den lille spiren klorer seg fast.

Vet akkurat hvordan det er, tenker på deg nå altså!
 
Ånei, så fælt :( Håper fortsatt for spira di ❤️
 
Har time til ul mandag så da får jeg svar uansett

Det er uansett godt å vite i så fall, og å sjekke at evt alt er ute.

Men, jeg har håp for deg altså. Blør du like mye ennå?
 
Huff nei! ❤️ Så trist. Håper på et lite mirakel!
 
Back
Topp