Da var det over... igjen

Betty1234

Forelsket i forumet
Dette endte dårlig allikevel.. tom livmor og mest sannsynlig graviditet utenfor livmor. Har blødd og blødd og i går kveld kom det to små klumper, i dag en stor flat sort klump. Skal på kontroll igjen til fredag samt sjekke hcg i blodet til torsdagen.

Hcg målingene mine startet bra med 1707 tirsdag og på fredag tok jeg ny og den var på 342.

Dette er utrolig vondt og sårt etter 5 år med prøving, 2 sa (2016 og 2017) og nå en exu i 2018.

Jeg håper på at vi blir gravide igjen raskt, er ingenting vi heller ønsker oss ❤
Men denne psykiske biten der jeg ser at jeg mister hver gang gjør så ekstremt vondt, den skuffelsen jeg ser i øynene til samboeren min er utrolig vanskelig og takle.. Jeg er helt ødelagt og føler at verden er så ekstremt urettferdig.. tårene bare triller og triller mens jeg skriver dette innlegget men jeg prøver og holde motet oppe og nullstille meg på og starte på nytt❤

Men jeg vil også takke dere flotte jenter/damer her inne for svar på alle de spørsmålene jeg har stilt her inne, for all hjelp jeg har fått, dere er fantastiske❤

Jeg ønsker dere alle hjertelig til lykke med graviditeten, og måtte dere få nydelige prinser og prinsesser❤

Tusen takk for meg Mai 2019 gruppen❤

Klem fra Betty1234.
 
ord blir fattige når jeg leser det her:( Veldig leit og urettferdig.. Håper inderlig at spiren snart sitter for dere i 9 mnd❤ Mange klemmer fra meg❤
 
Uff så trist:Heartred er selv gravid for fjerde gang, håper det holder helt i mål denne gangen. Du må bare stå på, håper dere kan få litt hjelp på veien også. Det er fælt:Heartred
 
Neeeei så trist :’( håper spiren sitter igjen raskt ! Good klem ❤️ Ta vare på hverandre...!
 
Utrolig trist :( krysser fingrene for at det går for dere neste gang <3
 
Ååå, nå renner tårene på dine vegne!
Håper virkelig dere snart får oppleve et svangerskap som gir dere drømmen i livet [emoji170][emoji171] lykke til!! [emoji171][emoji170]
 
Neimen, kjære deg [emoji174] Så forferdelig trist.. Jeg kan ikke annet enn å ønske deg all lykke til videre, og håpe du og samboeren finner god støtte i hverandre. Klem
 
Så utrolig leit å høre.. lykke til og håper det klaffer snart for dere ❤️
 
Huff så vondt å høre... var ikke slik det skulle ende! Lykke til videre og håper det får deres vei ganske snart! :Heartred
 
Det var ikke sånn det skulle bli for deg :/ ønsker deg fred og ro nå, og så lykke til når dere er klare for neste pp.
 
Veldig trist :sorry:.. masse lykke til videre ❤️
 
Uff, dette var veldig trist å høre. Spesielt mtp at dere har prøvd så lenge og vært igjennom mye. Håper at dere blir raskt gravide igjen [emoji173]️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så utrolig leit og urettferdig. Vanskelig å finne ord.. Håper dere får god hjelp i dette. Sender dere masse varme tanker og ønsker dere lykke til :Heartbigred
 
Så utrolig trist.. :(

Håper inderlig at det går bra for dere snart, og at dere får den hjelpen dere måtte ha behov for på veien :Heartred
 
Dette endte dårlig allikevel.. tom livmor og mest sannsynlig graviditet utenfor livmor. Har blødd og blødd og i går kveld kom det to små klumper, i dag en stor flat sort klump. Skal på kontroll igjen til fredag samt sjekke hcg i blodet til torsdagen.

Hcg målingene mine startet bra med 1707 tirsdag og på fredag tok jeg ny og den var på 342.

Dette er utrolig vondt og sårt etter 5 år med prøving, 2 sa (2016 og 2017) og nå en exu i 2018.

Jeg håper på at vi blir gravide igjen raskt, er ingenting vi heller ønsker oss ❤
Men denne psykiske biten der jeg ser at jeg mister hver gang gjør så ekstremt vondt, den skuffelsen jeg ser i øynene til samboeren min er utrolig vanskelig og takle.. Jeg er helt ødelagt og føler at verden er så ekstremt urettferdig.. tårene bare triller og triller mens jeg skriver dette innlegget men jeg prøver og holde motet oppe og nullstille meg på og starte på nytt❤

Men jeg vil også takke dere flotte jenter/damer her inne for svar på alle de spørsmålene jeg har stilt her inne, for all hjelp jeg har fått, dere er fantastiske❤

Jeg ønsker dere alle hjertelig til lykke med graviditeten, og måtte dere få nydelige prinser og prinsesser❤

Tusen takk for meg Mai 2019 gruppen❤

Klem fra Betty1234.
Uff, så trist :( Ønsker dere masse lykke til på veien videre :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp