Da var det over for oss..

Fearless..

Forumet er livet
Kl 19 idag begynnte jeg å styrtblø, det bare rannt. Reiste ut på sykehuset, tok ul kl 20 og det ble konstantert at det ikke lenger var noe liv. Så ble det noen blodprøver, før jeg fikk narkose og utskrapning 20.30.
Ble skrevet ut og hentet etter to timer, så nå er jeg hjemme igjen.
Er så rart hvor fort det kan gå, for på kontrollen igår var jo alt bra.
Men jeg har følt det på meg, og vært bekymra hele uka.
Så er egentlig glad det er over, og at jeg slipper den vonde følelsen av å ikke vite.
Så da blir vi vel prøverere igjen om en måned eller to.
Vil bare ønske dere alle kommende desembermammaer lykke til videre[:)] Var jo synd at vi ikke fikk bli bedre kjennt, men kommer nok til å snike meg inn av og til for å høre hvordan det går.
Og i desember skal jeg følge ekstra godt med[:)][:)]
Så kommer nok vi etter om et par måneder.
Ha det bra så lenge da[:)]

Uff, det var skikkelig guffent å høre..er jo i fasen der jeg kan miste selv så det er ikke gøy. Håper det går bra med deg og at det neste gang klaffer!!!

Tvi, tvi. og mange tenkeklemmer og lykke ønskninger

vet ikke hva jeg skal si så jeg sender en stor trøsteklem

uff det var forferdelig trist å høre[:(] Veit selv hvordan det er å miste, ønsker deg/ dere masse lykke til og håper dere snart får en ny spire..

Trøste klemmer

ORIGINAL: Tinde

Uff, det var skikkelig guffent å høre..er jo i fasen der jeg kan miste selv så det er ikke gøy. Håper det går bra med deg og at det neste gang klaffer!!!

Tvi, tvi. og mange tenkeklemmer og lykke ønskninger

Så trist å høre...[:(] vet hvor forferdelig dere har det. Men oppi hele det vonde kan jeg oppmuntre deg med å si at vi selv mistet 16 februar, og var da 8 uker på vei. Og nå er vi på an igjen med en ny liten spire. Og da prøvde vi å unngå å bli gravid igjen med en gang for ikke å miste igjen, men du hvor fort det går..... Masse lykke til videre!! Tenker på deg. PS! Anbefaler deg å gå inn på forumet for vi som har mistet hvis ikke du har vært der. For min del var det viktig å prate/skrive om det. der er det mange i samme situasjon som skjønner hvordan du har det. Vet ikke hva du tenker om det, men hadde god nytte av det jeg.

Clemz

[hr]
Var trist dette[:(]
Håpar de snart får laga ein ny spire[:)]
Lykke til.

Nei å nei, dette var leit! Men da var ikke det lille frøet friskt nok til å leve,
dessverre.Huffamei.
Håper du likevel orker å holde kontakten , og at du snart er på plass igjen.
Jeg hadde en sa i februar... så hos oss skjedde det fort igjen.

Ønsker deg god bedring, ta deg tid til å komme over dette og plei deg selv nå da kjære deg.

Klem fra meg

Takk for det, alle sammen[:)] Ja, skal nok komme innom og høre hvordan det går, og om en 7 måneders tid er jeg klar med gratulasjoner[:D][:D]

Dette var trist å høre [&o]

Ta nå godt vare på deg selv.
Håper spiren sitter igjen om ikke lenge.

Mange klemmer. 

Det var trist[:(] Som regel er det en grunn til at sånt skjer. Da var det nok ikke friskt...
Søstera mi mista sin i juli i fjor, da trøstet svigemoren hennes med at også dronning Sonja hadde mistet en gang[:)]
Ikke morsomt når det skjer, men hjelper kanskje litt å høre at andre og har opplevd det samme...
Jeg håper  og tror hvertfall at det går bra neste gang[:)]
Lykke til[:)]

Back
Topp