Da var det over for oss

mimmi77

Forelsket i forumet
Hei jenter.
Var på ny ul idag, ingen forandring. Såg fortsatt den samme "prikken" og den har ikke vokst heller. Har vært gravid, men mistet nok i den tidlige blødningen jeg hadde, og det er bare rester som ligger igjen og produserer Hcg (det stiger fortsatt).

Fikk valget mellom å vente til alt kommer ut selv, som kan ta flere uker eller å ta tablett som fremprovoserer...en blødning.
Jeg måtte dessverre velge det siste, for jeg orker ikke mer, må bli ferdig med dette. Kommer til å ta de ikveld[:(]

Tusen takk for meg, og ikke minst for støtten fra dere.
Lykke til alle sammen, kommer til å savne dere.

Klem fra mimmi77

uff! så trist! lykke til videre da[:(][:(]

Så forferdelig..kan nesten ikkje fatta kor fælt du må ha det no..!![:(]
Håpar det går bra med deg og at du snart får ein ny liten spire!!! Du må ha masse lykke til vidare! Stor klem frå meg..[:)]

huff!!! dette er andre gang du har sagt hade til oss, er det ikke??? [&o][&o]kjempetrist for dere.. håper virkelig det går bra neste gang[:)][:)][:)] masse lykke til til dere[;)]

Uff så forferdelig.[:(][:(] Mange gode tankar.

ORIGINAL: susien

huff!!! dette er andre gang du har sagt hade til oss, er det ikke??? [&o][&o]kjempetrist for dere.. håper virkelig det går bra neste gang[:)][:)][:)] masse lykke til til dere[;)]

Jo det er nok det, men samme graviditeten.

Huff så trist mimmi!!! Jeg som har vært så glad på dine vegne!!!

Får håpe du snart er gravid igjen!!!

Uff, dette var kjempetrist!
Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn at kroppen vet best! Men jeg tenker at om noen mnd så er du inne her og forteller om den nye spiren som vokser og gror [:D]

Masse lykke til!!

Klem[:)]

Det var utrolig trist å høre! Ønsker deg lykke til med neste prøving!!!

[:(][:(] så ufattelig trist! Må ha vært tunge stunder for deg nå! Håper virkelig at ting kan gå din vei når du er kommet deg ovenpå igjen!![:)][:)]

Dette var utrolig trist å lese mimmi... Men jeg håper det ordner seg for deg igjen.
ORIGINAL: Lusiana

[:(][:(] så ufattelig trist! Må ha vært tunge stunder for deg nå! Håper virkelig at ting kan gå din vei når du er kommet deg ovenpå igjen!![:)][:)]

Signerer denne og sender en trøsteklem[:(][:(] Tenker på deg......

Huff,så trisst!
Håper alt går bra med deg!! Krysser fingrene for deg og håper det klaffer snart igjen![:D]

Huff... Stakkars deg... Masse medfølelse... Men du må jo bare prøve igjen... Så skal du se at det tar ikke lange tiden før det sitter igjen...
Og husk sånt skjer for en grunn. Det skjedde nok en feil i celledelingen.

Lykke til med neste forsøk

Back
Topp