Da var det over for meg..

Renge

Glad i forumet
Utmarsj 2024
etter å ha blødd en uke, med ganske like syntomer som forrige sa har jeg nå testet negativt. Og av to graviditeter så har begge endt i sa..

jeg kjenner jeg mister litt håpet her, samtidig som alle sier «jaja du blir iallefall fort gravid da», og det er jo egentlig en positiv ting, men blir så ufattelig sliten av dette.

Så trist :( slitsomt å måtte gå gjennom deler av første trimester så mange ganger! Masse lykke til videre ❤️

etter å ha blødd en uke, med ganske like syntomer som forrige sa har jeg nå testet negativt. Og av to graviditeter så har begge endt i sa..

jeg kjenner jeg mister litt håpet her, samtidig som alle sier «jaja du blir iallefall fort gravid da», og det er jo egentlig en positiv ting, men blir så ufattelig sliten av dette.
Uff vet så godt hvordan du har det❤️ Er forferdelig å være i en sånn situasjon og når folk tror nesten at det er lett å moste fordi en blir fort gravid! Ta godt vare på hverandre! Stor klem ❤️

Så leit å høre :Heartred umulig å sette meg inn i situasjonen din, forstår at det må være tøft! Masse lykke til videre hvertfall! :love7

Det var trist å høre :-( lykke til videre ❤️

Uff så trist!!! Masse masse lykke til videre! :Heartbigred

Jeg mistet også to ganger før førstemann. Det var helt forferdelig, selv om jeg ble gravid på første forsøk begge gangene. Vanskelig å forstå for de som ikke har vært i situasjonen. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre, det er svææært liten sannsynlighet for å miste tre ganger på rad :Heartred

Back
Topp