Da var det over for meg..

Hvordan går det med deg?
Går greit, stoppet å blø søndag morgen. Var hos legen i dag og tok hcg prøve, ny prøve om noen dager og privat innvendig ul på onsdag. Sykemeldt i noen dager. Legen mente det ikke trengte å være en abort. Kvalmen er kommet tilbake litt, men er redd det er litt psykisk fordi jeg veldig gjerne vil at det ikke skal være over. Var såpass kraftig blødning og friskt blod, så kan liksom ikke forestille meg at det skal ha gått bra..

Masse lykke til på onsdag <3 håper du får gode nyheter da!!!

En venninne begynte å blø masse i uke 6 og var sikker på at hun hadde mistet. Sannsynligvis var det en tvilling som gikk bort, hun er 20 uker og sprellende frisk baby i magen :)

Uansett utfall så ta vare på deg selv og si det til akkurat de du måtte ønske for støtte :Heartred

Går greit, stoppet å blø søndag morgen. Var hos legen i dag og tok hcg prøve, ny prøve om noen dager og privat innvendig ul på onsdag. Sykemeldt i noen dager. Legen mente det ikke trengte å være en abort. Kvalmen er kommet tilbake litt, men er redd det er litt psykisk fordi jeg veldig gjerne vil at det ikke skal være over. Var såpass kraftig blødning og friskt blod, så kan liksom ikke forestille meg at det skal ha gått bra..
Dette skal nok gå så fint så:) :)

Back
Topp