BiensBlomst
Blir kjent med forumet
Huff så trist <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går greit, stoppet å blø søndag morgen. Var hos legen i dag og tok hcg prøve, ny prøve om noen dager og privat innvendig ul på onsdag. Sykemeldt i noen dager. Legen mente det ikke trengte å være en abort. Kvalmen er kommet tilbake litt, men er redd det er litt psykisk fordi jeg veldig gjerne vil at det ikke skal være over. Var såpass kraftig blødning og friskt blod, så kan liksom ikke forestille meg at det skal ha gått bra..Hvordan går det med deg?

Dette skal nok gå så fint såGår greit, stoppet å blø søndag morgen. Var hos legen i dag og tok hcg prøve, ny prøve om noen dager og privat innvendig ul på onsdag. Sykemeldt i noen dager. Legen mente det ikke trengte å være en abort. Kvalmen er kommet tilbake litt, men er redd det er litt psykisk fordi jeg veldig gjerne vil at det ikke skal være over. Var såpass kraftig blødning og friskt blod, så kan liksom ikke forestille meg at det skal ha gått bra..