Da var det offesielt!

Skolelys

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Vel vel, da kan jeg ikke se mitt eget "skritt" mer. Trodde det, som alt annet, bare var en myte jeg:-P Jaja, 10 uker til vi sees igjen kjære underliv.

Jeg har de siste dagene begynt å få ganske økt/hard puls etter måltider. Kjenner f.eks. pulsen plutselig tydelig i henda. Vet dere noe om dette dere smarte juli-mammaer?:-)

Vel vel, da kan jeg ikke se mitt eget "skritt" mer. Trodde det, som alt annet, bare var en myte jeg:p Jaja, 10 uker til vi sees igjen kjære underliv.

Jeg har de siste dagene begynt å få ganske økt/hard puls etter måltider. Kjenner f.eks. pulsen plutselig tydelig i henda. Vet dere noe om dette dere smarte juli-mammaer?:)
Hihi :)
Her er det en god stund siden jeg har sett noe til skrittet :p
Blir litt vanskelig med intimbarberinga men det går på et vis ;)

Her har jeg også hjertebank innimellom, men det er ikke bare etter måltider, og heller ikke alltid etter måltid.
Akkurat hvorfor det er slik kan jeg ikke gi deg noe godt svar på, men det er helt normalt ;)

Hihi har heller ikkje sett det på en stund... Og barbering blir i det kjære blinde :D
Har hatt en del hjertebank eg og, men det er normalt sa legen til meg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Long time, no see.... ;-) og ja, barbering i blinde ;-) haha!

Det er en stund siden jeg har sett et glimt av herligheten der nede nå ja;-) intimbarberinga får mannen ta seg av, og det er jo det perfekte vorspiel også, så vi vinner litt på det begge to:-)

Jeg kan fortsatt titte innom. Må bare løfte litt :p
Jeg har hatt mye hjertebank denne gangen. Men har fått beskjed om at det er normalt.

Back
Topp