Da var det offentlig

-------
 
Last edited:
Føler nesten det ble offentlig for min del også... måtte si det til mi mor for et par uker siden da hun ville tvinge i meg et par ibux... og dermed var det en vond byrde å fortelle det til pappa.. han liker ikke det der dine, mine og våre barn.. jeg hat 2 fra tidligere ekteskap. Ble skilt for to år siden og nå gravid med min nye kjæreste som jeg har vært med siden kort tid etter skillsmissen... Han har et barn fra før. Uten om det er det et par på jobben som vet ettersom jeg spyr, så er jeg nødt til å kunne ta meg litt hyppigere pauser... og alt dette ville jeg egentlig spart meg for... tror ikke foreldrene til kjæresten heller vil juble høyt ettersom dette blir barn 4 og vi ikke er gift.. de er veldig religiøse.. :)) Men så lenge vi er lyklige og har overskuddet, så er det vel det som teller :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

er dere som er sammen og da skal bestemme over deres liv. og antall barn :) Skjønner det ikke er så lett å fortelle til sine foreldre ;) Så lenge dere er lykkelige så er det alt som teller helt klart :)
 
Håper at verken vi eller noen andre poster noe på facebook ang graviditeten før leeeeenge etter ordinær ul :p Kunne tenkt meg vente til uke 30 eller noe... Familie , venner og kollegaer vet nok alle rundt uke 12 ;) men likte ideen om 1.april da! :p
 
Back
Topp