Da var det offentlig

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
på samboern min sin fb, hehe han bare måtte, klarte ikke vente lenger hhehe.. Jaja, jeg venter nok en god stund enda :) 6uker i dag så synes det er en smule tidlig, men han er jo så stolt og spent :)
 
Oi, det får man si :p Da er han nok en smule stolt ja. Her venter vi også, og mannen er heldigvis enig med meg. Jeg bryr meg egentlig ikke om at folk vet, jeg orker bare ikke masse velmenende råd i hele ni måneder, hehe.
 
Oi, skulle nesten ønske sambo var like ivrig på å fortelle, men han er fast bestemt på at vi må vente til uke 12!
 
Oi det var tidlig:p

Denne gangen skal jeg prøve å holde meg så lenge som mulig. Forhåpentligvis til uke 20
 
Veldig stolt og det er bra det synes jeg :)
Men jeg hadde tenkt å skjule det lengst mulig til folk begynte å spørre :p skal legge ut bilde av en bolle i ovn 1.april :p

Vi har ikke så mange fellesvenner så får vi se hehe :)
 
Syns nesten du var litt heldig jeg. Her har jeg fortalt det til mine nærmeste, og føler at svigerfamilien også bør få vite det når mine har. Sa det til samboeren, men han ville IKKE si det, for han syns det er så kleint med sånne høytidelige offentligjøringer, så han syns de kunne finne det ut selv. Og grunnen til at jeg ville at han skulle si det var at jeg syns det var kleint nok å si det til mine egne, så nå er det hans tur :p

... Vi er ikke akkurat romantikere her i huset :p
 
Så gøy da :) selv kommer jeg nok ikke til å si noe før jeg er rundt de magiske 12 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tørr ikke si noe før 12 uker...for om noe skulle skje orker jeg ikke forklare til alle! Men det er jo meg :) Så koselig med en samboer som er så engasjert :flower:flower
 
Apropos kleint.. Der er jeg litt enig :p Jeg har fortalt noen venninner som visste at vi prøvde, men selv om både mine og hans foreldre også vet at vi prøver, tviholder jeg på hemmeligheten. Nå skal det også sies at våre foreldre virkelig ikke er enige med oss angående tidspunkt, så jeg har mest lyst til å ikke si noe i det hele tatt, før det blir noen spørsmål :)
 
Oi, ja det var tidlig

Her har vi bare sagt det til noen av de nærmeste, på Facebook skal vi ikke si noe før 1.april, da legger vi ut et bilde av en bolle i ovnen da er jeg vel forhåpentligvis ca 16 uker
 
Heldig du er! Med en så engasjert mann! :)
For min del synes jeg også at det er litt for tidelig å fortelle noe på FB i uke 6! Men samtidig forstår jeg at han er veldig stolt!
Hvordan ble det tatt i mot? :)
 
Det var tidlig ja.. tydelig at han gleder seg og det er jo bra! :)
Har bare sagt det til mamma. Ellers er det ingen som vet noe..
Vil prøve å vente til etter uke 12 med å fortelle alle det.. og enda litt lenger med å legge det ut på fb. Mest fordi jeg er redd for å miste igjen.
 
Kjekt med engasjerte manna!! =) Her vente me i allefall til me har vore på tidlig UL å sett at alt e bra, siden me har hatt to MA no. Men e jo opp til kvar enkelt korleis ein vil gjera ting! =)
 
Syns nesten du var litt heldig jeg. Her har jeg fortalt det til mine nærmeste, og føler at svigerfamilien også bør få vite det når mine har. Sa det til samboeren, men han ville IKKE si det, for han syns det er så kleint med sånne høytidelige offentligjøringer, så han syns de kunne finne det ut selv. Og grunnen til at jeg ville at han skulle si det var at jeg syns det var kleint nok å si det til mine egne, så nå er det hans tur :p

... Vi er ikke akkurat romantikere her i huset :p

hehe jeg sendte mld til foreldra mine rett før han skreiv det på fb.. han ringte å fortalte sine det 10min etter jeg hadde testa positivt :p 4+5. og jeg er ikke så gira på å fortelle verden det lenger, får prata masse om det her :p
 
Tørr ikke si noe før 12 uker...for om noe skulle skje orker jeg ikke forklare til alle! Men det er jo meg :) Så koselig med en samboer som er så engasjert :flower:flower

er det ejg tenker også, men ja veldig koselig han er engasjert :)
 
Apropos kleint.. Der er jeg litt enig :p Jeg har fortalt noen venninner som visste at vi prøvde, men selv om både mine og hans foreldre også vet at vi prøver, tviholder jeg på hemmeligheten. Nå skal det også sies at våre foreldre virkelig ikke er enige med oss angående tidspunkt, så jeg har mest lyst til å ikke si noe i det hele tatt, før det blir noen spørsmål :)

hehe know feeling :) hadde mest lyst til å skjule det lengst mulig, men nå er et ikke så mange som vet det på min side så slipper så mye "mas" enda :p (foreldra mine, broren min og ei venninne som gjetta det :O)
 
Det var tidlig ja.. tydelig at han gleder seg og det er jo bra! :)
Har bare sagt det til mamma. Ellers er det ingen som vet noe..
Vil prøve å vente til etter uke 12 med å fortelle alle det.. og enda litt lenger med å legge det ut på fb. Mest fordi jeg er redd for å miste igjen.

det skjønne jeg veldig godt, jeg kommer nok ikke til å legge ut noe på min side enda :)
 
Heldig du er! Med en så engasjert mann! :)
For min del synes jeg også at det er litt for tidelig å fortelle noe på FB i uke 6! Men samtidig forstår jeg at han er veldig stolt!
Hvordan ble det tatt i mot? :)

masse gratulasjoener og 109 liker enn så lenge ;) jeg venter nok noen mndr, hvis det i det heletatt er noen som ikke vet det enda da :p ord sprer seg fort ;)
 
Oi, ja det var tidlig

Her har vi bare sagt det til noen av de nærmeste, på Facebook skal vi ikke si noe før 1.april, da legger vi ut et bilde av en bolle i ovnen da er jeg vel forhåpentligvis ca 16 uker

hehe var det jeg hadde tenkt til også ;)
 
Back
Topp