Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magenHar ikke kommet noe mer nå, kom ikke frisk blod, men brunt?burde jeg bekymre meg?
Ikke for å skremme deg! Men sånn startet min Ma. Hvor mange uker er du?Kom ikke noe mer igår, men igjen idag da jeg var å tisset å skulle tørke meg, da kom det sånn brun igjen, og litt mer enn igår? Hva kan dette være? Det er ikke frisk blod. Det har jeg ikke hatt noen av gangen... noen som vet?
Kom ikke noe mer igår, men igjen idag da jeg var å tisset å skulle tørke meg, da kom det sånn brun igjen, og litt mer enn igår? Hva kan dette være? Det er ikke frisk blod. Det har jeg ikke hatt noen av gangen... noen som vet?