Til å begynne å spy seint i første trimester... skal liksom kjøre 15 mil i dag. Vet ikke om jeg tørr :/
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper d. Er heldigvis noen timer til jeg skal kjøre. Plusd når jeg kommer frem har jeg mamma og stefar som kan hjelpe med lillemor om det trengs.Det fikser du
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Det er min erfaring og i grunn har jeg god tid, men har en (snart) 2 åring med i bilen og hun blir utålmodig om d tar for lang tid. Pluss om vi stopper så jeg får puste og hun løpe på d være en trygg plass iom jeg ikke klarer løpe etter henne. Tenker å stoppe å kjøpe is. Da holder hun ut en stund (ser jo ikke ut etterpå men d får bare gå)Huff, det hørtes tøft ut. Men prøv å ta det rolig og bruk den tiden du trenger (om du kan). Ikke stress. Min erfaring er at jo bedre tid man tar seg og ikke stresser så går det bedre med kvalmen Lykke til med bilturen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja den skjønner jeg. Jeg har selv en jente på 20 mnd så hun kan bli ganske utålmodig om det tar for lang tid. Og det å løpe etter henne er ikke helt enkelt! Masse lykke til hvertfall. Blir deilig når dere kommer frem da hvertfallDet er min erfaring og i grunn har jeg god tid, men har en (snart) 2 åring med i bilen og hun blir utålmodig om d tar for lang tid. Pluss om vi stopper så jeg får puste og hun løpe på d være en trygg plass iom jeg ikke klarer løpe etter henne. Tenker å stoppe å kjøpe is. Da holder hun ut en stund (ser jo ikke ut etterpå men d får bare gå)
Jeg har også begynt å spy idag, er 8+4 idag. Begynte igår med at jeg var litt kvalm...Til å begynne å spy seint i første trimester... skal liksom kjøre 15 mil i dag. Vet ikke om jeg tørr :/
Uffda! Hadde århundrets migreneanfall i går så kan være d var det som slo meg ut. Kastet opp en gang i natt og en i morres. Gått greit etterpå. Tok en prostafen og fått i meg mat. Bare sykt trøtt nå.Jeg har også begynt å spy idag, er 8+4 idag. Begynte igår med at jeg var litt kvalm...
Venter en liten i februar
Ja hun er født 1. Nov super alder. Håper du har kommet deg gjennom kjøreturen idag. Jeg må desverre forlate dere.. Fikk konstatert MA idag Lykke til videre. Blir fin aldersforskjell på barna dineTakk ja d blir herlig oktober/novermber jente du har? Cs like gammle da
Ååå nei (( så trist!Ja hun er født 1. Nov super alder. Håper du har kommet deg gjennom kjøreturen idag. Jeg må desverre forlate dere.. Fikk konstatert MA idag Lykke til videre. Blir fin aldersforskjell på barna dine
Sent from my iPhone using BV Forum