Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, skjønner du er redd. Men du et betyr jo ikke at det MÅ være noe galt fordi <3 Krysser fingre for at det gir seg og at det bare var litt irriterte og såre slimhinner. Søstera mi har termin om bare 3 uker, hun har blødd hver dag nesten hele svangerskapet. Pga foranliggende morkake blant annet. Vært mye bekymringer men det har ikke vært noe galt med babyen!
Krysser fingre
Sent from my iPhone using BV Forum
Der og da var det mye, det var på hvert tørk. Nå dabber det heldigvis av. Lys rosa/rød på fargeMye? Jeg har hatt lys lys rosa utflod aktig..men litt mer brunlig nå..
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Legger meg tidlig. Skal få gubben til å ta av seg ungene de neste dagene så jeg får slappet av litt.Jeg hadde en missed abortion i januar.. Blødde tre -fire dager. Men dette var i uke 13..
Nå er det så tidlig, og litt mere normalt..
Krysser fingrene!legge seg tidlig, slappe av, ikke trene osv..
Lykke til
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Takk. Blødningen har stoppet opp, men jeg flyr på do hele tiden for føles som at noe kommer hele tiden. Men det er kanskje bare utflod. Kjenner jeg fortsatt er en smule redd. Men håper på det beste.