Da var det min tur

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
å blø :'(

Uff, skjønner du er redd. Men du et betyr jo ikke at det MÅ være noe galt fordi <3 Krysser fingre for at det gir seg og at det bare var litt irriterte og såre slimhinner. Søstera mi har termin om bare 3 uker, hun har blødd hver dag nesten hele svangerskapet. Pga foranliggende morkake blant annet. Vært mye bekymringer men det har ikke vært noe galt med babyen!

Krysser fingre :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye? Jeg har hatt lys lys rosa utflod aktig..men litt mer brunlig nå..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Uff, skjønner du er redd. Men du et betyr jo ikke at det MÅ være noe galt fordi <3 Krysser fingre for at det gir seg og at det bare var litt irriterte og såre slimhinner. Søstera mi har termin om bare 3 uker, hun har blødd hver dag nesten hele svangerskapet. Pga foranliggende morkake blant annet. Vært mye bekymringer men det har ikke vært noe galt med babyen!

Krysser fingre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk.

Er egentlig livredd, men har ingen smerter. Har hørt om alle de som har blød. Men er så skummelt når man først er oppi det selv. Er drittkvalm nå.

Mye? Jeg har hatt lys lys rosa utflod aktig..men litt mer brunlig nå..

Der og da var det mye, det var på hvert tørk. Nå dabber det heldigvis av. Lys rosa/rød på farge

Jeg hadde en missed abortion i januar.. Blødde tre -fire dager. Men dette var i uke 13..
Nå er det så tidlig, og litt mere normalt..
Krysser fingrene!legge seg tidlig, slappe av, ikke trene osv..
Lykke til

Jeg hadde en missed abortion i januar.. Blødde tre -fire dager. Men dette var i uke 13..
Nå er det så tidlig, og litt mere normalt..
Krysser fingrene!legge seg tidlig, slappe av, ikke trene osv..
Lykke til

Legger meg tidlig. Skal få gubben til å ta av seg ungene de neste dagene så jeg får slappet av litt.

Uff! Skjønner at det ikke er lett å holde seg rolig, men det kan være helt uskyldig.. Krysser fingrene for dere <3

krysser fingrer og tær!!! prøv å hold fast i håpet. det er så utrolig vanlig med blødninger! eg vet det er vanskelig, men prøv!

<3

Huff, sjønner det er skummelt:( håper at det bare er uskyldig blødning. Krysser fingrene for dere!

Takk. Blødningen har stoppet opp, men jeg flyr på do hele tiden for føles som at noe kommer hele tiden. Men det er kanskje bare utflod. Kjenner jeg fortsatt er en smule redd. Men håper på det beste.

Takk. Blødningen har stoppet opp, men jeg flyr på do hele tiden for føles som at noe kommer hele tiden. Men det er kanskje bare utflod. Kjenner jeg fortsatt er en smule redd. Men håper på det beste.

så bra!!! om du er redd så går du til legen og ber om ul. greit å få bekreftet at alt er ok!!

da eg hadde blødning sist, dro eg på legevakta og ble sendt rett til sykehuset for UL.

Fortsatt god bedring Meluca

Håper det går bra med deg, og at du ikka har blødd noe mer!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper det bare var en uskyldig blødning!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Fortsatt ingen blødning. Men skal uansett ringe jordmoren min i morgen å snakke med henne.

Back
Topp