Da var det min tur....

Snapsy

Betatt av forumet
....til å si ha det bra til mammapermisjonen. [:(][:(][:(][:(][:(]

I morgen begynner jeg på jobb igjen. Har ikke helt skjønt det enda tror jeg, for da hadde jeg sikkert pakka dagmammasekken til Loke og funnet frem jobbklær allerede. Det blir en omstilling gitt.... Men blir nok litt godt også. [:)]

La ut masse bilder på bloggen min i kveld, for dere som har lyst til å ta en titt.[:)][:)][:)]

Lina Leth P Nett

det går nok bra....
lykke til i morgen [:)]

herlige bilder på bloggen

han er jo så nydelig

lykke til Lina!!!

føler virkelig med deg.
jeg savner sååå permisjonen min... men nyter hver dag jeg er hjemme med ellie nå.
blir litt asosial fordi man føler man vil ta igjen tiden man taper med å jobbe...
(glad jeg bare jobber 70%)

Takk snupper! [:)]

Jeg skal jobbe 100 %, så det blir skikkelig rart... Men sånn er livet![:D]

Huff, føler meg deg[:(]
Savner å være hjemme jeg, har gått ut i 100% jobb i tillegg[&:] Skull eønske jeg ikke jobbet fulltid, så føler jeg at det kanskje hadde vært litt bedre[:)]

Lykke til, det går nok bra for det[:)]

Lykke t snuppa!!ska hør på dæ når vi kjøre t dagmamma'n i morra[:)] Bli sikkert rart først, men litt godt for dokker bægge!!også sååå kosli å kom å hent dæm sjø!!!noah kjæm springende mot mæ me d største glise kvar daga[:D]

Lykke til i morra!

Skjønner helt klart åssen du har det. Andre gangen jeg er tilbake i jobb etter permisjon og det er like trist begge ganger. Man vil så gjerne være enda mer sammen med sine små.

Samtidig så er det litt godt å komme i gang igjen og, være sosial på en annen arena igjen :)

Lykke til tilbake på jobb!

Hærlige bilder av gutten din, han er så skjønn!!![:D]

Da var første dag overstått, og det har gått veldig bra faktisk. Jeg har virkelig kosa meg på jobb, og Loke har kosa seg hos dagmammaen. Kunne ikke ha fått en bedre første-dag. [:D]

Pluss at jeg fikk vite at om et par dager får jeg en splitter ny iphone fra jobben!!! Da ble jeg glad da, for reservemobilen min begynner jeg å bli mektig lei av.... Hurra!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snapsy

Da var første dag overstått, og det har gått veldig bra faktisk. Jeg har virkelig kosa meg på jobb, og Loke har kosa seg hos dagmammaen. Kunne ikke ha fått en bedre første-dag. [:D]

Pluss at jeg fikk vite at om et par dager får jeg en splitter ny iphone fra jobben!!! Da ble jeg glad da, for reservemobilen min begynner jeg å bli mektig lei av.... Hurra!!!! [:D][:D][:D]

wuhuuu!!så bra aillt gikk fint!![:D] OG d va væll godt å hent'n? [;)]
OOOOG - bortskjemte drittunge!![8D] Ikke hørt æ dæ på radio'n i morgest heiller...makan te my nyheter å musikk dokker sku ha!

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Snapsy

wuhuuu!!så bra aillt gikk fint!![:D] OG d va væll godt å hent'n? [;)]
OOOOG - bortskjemte drittunge!![8D] Ikke hørt æ dæ på radio'n i morgest heiller...makan te my nyheter å musikk dokker sku ha!

D va kjæmpegodt å hent hainn etterhvert. Fikk dra litt før 3, for da byint d å klø i fingran gitt. Gjensynsgleden va stoooor! [:D]
hehe....ja, d e nyheter og musikk d går på for d meste egentlig... Ska si ifra om vi har en spennende reportasje æ.[8D]

Litt bortskjemt, men vi trøng en opptaker, når vi e ut å hente inn intervju og diverse.[;)][:D]

Klemmer til deg og masse lykke til. jeg misunner deg ikke å være ferdig med permen.
men detgår nok bra skal du se[:)]

Kommentert jeg vettu snuppa :)
Lykke til i morra :D

Back
Topp