Da var det min tur til å blø..

Nr.4PåVei

Betatt av forumet
Huff, blir så bekymra. Har det jeg vil kalle ubehag i magen, litt som mensmurringer. Også har jeg begynt å blø. To ganger i kveld hvor det har kommet en god del, siste gangen var det antydning til slim"slintrer"(?). Så nå er jeg veldig redd. Ringte legevakt, fikk bare beskjed om å ringe fastlege i morgen for blodprøver. Så bestilte meg time på Volvat så vi får svar før ferietur på lørdag.
Flere som har opplevd blødninger?
 
Vil bare sende deg en god klem ❤️ Håper det er uskyldige blødninger... ❤️
 
Huff, nei!! Håper det er uskyldig. Jeg blødde selv i mitt første svangerskap, nesten hver måned i 4 måneder (som at kroppen trodde den hadde mensen). Da kom det også en god del blod noen av gangene. En forferdelig følelse!!! Jeg anbefaler å gå til privat UL i morgen, så slipper du ekstra belastning. Legg deg ned og forsøk å ha positive tanker. Krysser det jeg har, for at dette skal gå bra.
 
Krysser fingrene❤️ Måtte det være en uskyldig blødning!
 
Lykke til i dag, håper det bare er en uskyldig blødning og at det slutter fort så du får nyte ferien din!
 
Lykke til ❤️❤️
 
Tusen takk:Heartred er så nervøs. Vært en del brunt blod i dag. Så er redd det ikke har gått veien altså:sad010
 
Lykke til :Heartred
 
Alt var bra, og ut i fra str er jeg en uke lenger på vei enn jeg trodde, så er 8+0 i dag:Heartred
Tatt prøver for å se om de finner ut hva blødningen kommer fra.
 
Back
Topp