Da var det min tur til å blø :-(

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
I går kveld blødde jeg da jeg var på toalettet. Har fortsatt med brun spotting ved toalettbesøk etter det. Så dette går nok ikke rette veien dessverre :-(

Kanskje du skal dra til legen? Jeg vêr om flere som har blødd i svangerskap og det har gått bra. Har du smerter?

Hvor langt på vei er du? Jeg har spottet selv og det har gått bra til nå. Ikke alle blødninger som er farlige, men skjønner godt at du er bekymret. Sender en klem i din retning!

Jeg var på legevakten i dag og skal til legen i morgen for å måle om hcg stiger eller synker. Men har vært med på dette tidligere og kjenner at det ikke går veien :-( Har ingen smerter, men det hadde jeg heller ikke sist.

Hvor langt på vei er du? Jeg har spottet selv og det har gått bra til nå. Ikke alle blødninger som er farlige, men skjønner godt at du er bekymret. Sender en klem i din retning!

Jeg er 7 +1 i dag. Hvordan har spottingen forløpet hos deg? I går var det en del på papiret, i dag er det bare en stripe hver gang jeg er på do.

Jeg er 7 +1 i dag. Hvordan har spottingen forløpet hos deg? I går var det en del på papiret, i dag er det bare en stripe hver gang jeg er på do.

Jeg spottet først i seks dager før jeg testet positivt. Da var det blod. Jeg var sikker på at det ikke hadde klaffet denne prøveperioden og at mensen var på vei. Siste dagen gikk det over til brunlig utflod før det stoppet helt opp i nesten en uke.

Så begynte jeg å spotte igjen da jeg var 17 dpo cirka. Var rosa og til tider med litt friskt blod. Var så og si kun når jeg tørket meg etter toalettbesøk. Gikk over til rosabrunt og så til brunt før det stoppet helt. Spottet i 9 dager ca. Ingen smerter.

Jeg har også vært gravid to ganger og mistet. Første gangen kom det masse blod, klumper og mye smerter. Andre gangen litt mindre smerter men så mye blod at det minnet om en veldig kraftig mens.

Krysser fingrene for at du tar feil, og at det bare er en uskyldig blødning. Får du ikke UL når du er kommet så langt?

Forrige gang jeg opplevde dette var det en MA. Så det er det jeg mistenker det er nå også. Småblødninger og lite smerter er jo tegn på dette.

Nei, fikk beskjed at UL så tidlig hadde ingen hensikt :-(
Når du er 7+1, det stemmer jo ikke? Kanskje fastlegen din er litt hyggeligere enn legevakten, og kan henvise deg til gyn.pol. for UL?

Uff det var trist å høre, men krysser fingrer og tær på at det er uskyldig :) klemmer og masse lykke til <3

Håper det bare er uskyldige blødninger.
Signerer Caritas, det er mye man kan se på ul 7+1.
Ønsker deg lykke til!

Jeg ville ikke hørt på de på legevakten.. håper det går bra med deg...

Nei, fikk beskjed at UL så tidlig hadde ingen hensikt :-(

Hva mener legen er hensikten da?? Ikke meninga å "angripe deg! altså, men blir litt oppgitt av den legen! Når du har kommet så langt er det mulig å bekrefte liv, trodde det var hensikten jeg da... Litt oppgitt på dine vegne merker jeg.

Huff så utrolig trist, krysser fingrene for at det er uskyldig :( Sender mange gode klemmer ♡

Back
Topp