Da var det min tur da

Gratulerer! Det er jo akkurat det du gjør: bærer rundt på ditt eget lille mirakel ❤️
 
Gratulerer så mykje!! For ein fantastisk overraskelse!!! ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wiii, gratulerer så mye :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :)

Drømte bare om at jeg tok graviditetstester i natt. Selv om det var legen som fortalte meg at jeg var gravid så må jeg liksom se det på en test før det går ordentlig opp for meg :p Så nå ligger jeg i senga og venter på at apoteket skal åpne, heldigvis ligger det rett over gata for der jeg bor :) Kvalm som bare det, men føler ikke at jeg må kaste opp. Sist jeg var gravid og mistet så hadde jeg ingen symptomer så jeg krysser fingrene for at kvalmen er et positivt tegn.
 
Gratulere :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Tusen takk :)

Drømte bare om at jeg tok graviditetstester i natt. Selv om det var legen som fortalte meg at jeg var gravid så må jeg liksom se det på en test før det går ordentlig opp for meg :p Så nå ligger jeg i senga og venter på at apoteket skal åpne, heldigvis ligger det rett over gata for der jeg bor :) Kvalm som bare det, men føler ikke at jeg må kaste opp. Sist jeg var gravid og mistet så hadde jeg ingen symptomer så jeg krysser fingrene for at kvalmen er et positivt tegn.

Gratulerer så masse :)
Jeg ser også på alle symptomene som et positivt tegn. :p selv om d er vanskelig når jeg har det som værst.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk :) :) Nå har jeg begynt å få sånne "strekkesmerter" som likner på menssmerter på kveldene. Og hvis jeg reiser meg for fort så strekker det til i lysken. Tar alle symptomer som et godt tegn.

I dag hadde jeg et panikkanfall helt ut av det blå, stakkars gubben! Tårene trillet helt uavbrutt og jeg bare klagde på alt: på sofaen hans, på at kjøkkenet og badet hans er helt ubrukelig (det er det), og at hele huset hadde forskjellige listverk.. stakkar... Vi bor ikke sammen og jeg er så opp og ned i humøret og synes denne babygreia er veldig skummel, i dag ble det plutselig veldig virkelig av en eller annen grunn! og jeg var overbevist om at jeg ALDRI kunne flytte inn her. Hehe! Men, som han sa: vi kan jo begynne med å bytte ut sofaen :p Rolig som alltid :)
 
Back
Topp