Da var det min tur å presentere meg :)

*prikkeline*

Andre møte med forumet :)
Augustmødrene 2014
Hei alle januar jenter!

Det er på tide at jeg også registrerer meg her inne på januar forumet. Jeg har vært mye inne og kikket og lest, men ikke helt tatt sjansen på å registrere meg selv ennå. Har vært så redd for at det skulle gå galt, og villet vente med å slippe jubelen løs... Men nå har jeg jo passert 12 uker, så da må det snart gå ann å puste ut litt. Jeg har beregnet termin 5. januar, men ikke vært på noe UL enda. 
 .
Gleder meg til å bli litt mer aktiv her inne jeg også, og bli kjent med dere andre som er her inne

Velkommen inn hit! Og gratulerer så mye med å ha blitt ferdig med de første 12 ukene 

Heei! Så hyggelig da :) Tenker nervene slipper litt taket hos alle nå når tiden går :) Gratulere med lillefrøet ditt og velkommen hit! 

Hei og hopp og gratulere med de "magiske" 12 ukene! jeg har ennå 2 uker igjen før jeg er der, men det går fort. Snart ferie heldigvis!
Velkommen inn her, jeg er ikke av de mest aktive ennå jeg heller, men det ordner seg etter hvert :) Ha en flott lørdag!

Gratulerer og velkommen skal du være

Velkommen!:) Er selv ganske ny her. Trodde først jeg skulle ha termin i Feb, men det viste seg at det var i Januar!;)

Back
Topp