Da var det meste i hus

Jannka

Glad i forumet
Hentet vogn, seng, stellebord og bilstol på babyshop i dag.... Skal legge inn bilder senere, når jeg har fått fikset sengen men himmel osv.... Har kjøpt stokke, mørkt treverk...Ble sååå stilig synes jeg.

Vognen skal stå på gutterommet til sambo hos svigermor frem til juni, for vi har så liten plass. Boden er allerede full av barnesykkel, elektrisk moped osv.....

Gøy å få alt i hus[:)] Jeg har ikke fått seng med madrass enda jeg da...Begynner å bli utolmodig kjenner jeg

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

så morro da,jeg har ikke kjøpt noe nytt jeg[:D]

Hadde alt arvet forrige gang, så denne gangen ville jeg ha litt nytt. Forrige gang brukte jeg tingene etter den ene broren min, men det har gjort nytten sin nå......

jeg sikler på stokke-senga selv! den er SÅ fin! ville hatt den i lyst tre eller hvitt, men så er jeg veldig lyyys av meg i interiørveien.hehe[:)][:)] nydelig er den uansett!!
jeg mangler bare øretermometer, badebalje, babycall og ammeinnlegg/ammetopper nå! pluss bleier og kanskje litt flere gulpekluter! ellers er ALT i boks! det er deilig følelse!![:)][:)]

Har kjøpt babycall idag som samb driver å tester ut nå. hehe komisk. står i naborommet å lager skrike lyder. hehe[:)]

fnis[:D] gøyalt! bare si om og om igjen at du ikke hører noen verdens ting, så gnåler han høyere og høyere. så ringer du svigermor og forklarer at noe har klikket.hihi

Hehe skulle gjort det vettu![:)] men det verste av alt var at vi tok inn noen andre mens han dreiv å gaula inni der. Det var en hund som bjeffet som bare det, så da skvatt vi litt begge to.
Så fant ut vi hadde prøvd nok for denne gang. hehe!

Så deilig å ha det meste klart da!! Jeg har ikke kjøpt eller ordna noe jeg. Jo foresten jeg har kjøpt en rosa body. Det er alt...

ORIGINAL: lykkeligemeg

fnis[:D] gøyalt! bare si om og om igjen at du ikke hører noen verdens ting, så gnåler han høyere og høyere. så ringer du svigermor og forklarer at noe har klikket.hihi

Tror faktisk vi har alt vi og...eller ska ha en sånn babybjørn vippestol bare...
også bleier og badetermometer..  (jada har albuer men stoler ikke helt på de,hiih)
Fant tilogmed bøylen til tripp trapp stolen hin dagen så ..

Back
Topp