Ja, de har en knallfin med dyr på men er utsolgt i nettbutikkeneHm MeToo har også en variant tror jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de har en knallfin med dyr på men er utsolgt i nettbutikkeneHm MeToo har også en variant tror jeg![]()
Ja, de får plutselig en helt ny måte å leke på når de kan sitte og ordne med ting!Hehe.. Mannen vil inngå veddemål om hvor lenge jeg greier å stå på mitt, før jeg må gi meg over og la henne få en ekte mobil. Ikke hold pusten, sier jeg bare!!
Ja, nå er hun ganske stødig. Er så herlig at hun kommer seg opp i sittende selv. Full fres og masse gøy å finne på da, ja!![]()
Hvilken type? Har SÅ lyst på den fra Ida T med kuer men finner den ingen stederTror det blir rosa fra Memini, fant en blå på salg nett...men da vet man jo aldri når den kommer, var ukjent nettbutikk! Vil ikke ha fra Vossatassar for den hadde så hysteriske farger, og ellers har jeg bare funnet vattert...og det vil jeg heller ikke ha
![]()
![]()
Fant en brukt på finn til 150kr, fra Reflex, men sparte jo plutselig 300krHm MeToo har også en variant tror jeg![]()
Fant en brukt med fleecefor idag!Tror det er Reflex![]()
Idag tok Mina sitt første skritt!!!Stolt
Hun tok noen flere litt senere også.
Vi har vært ute i hele dag.herlig med soool
Sent from my GT-I9300
Så braFant en brukt på finn til 150kr, fra Reflex, men sparte jo plutselig 300kr...like greit når jeg allerede har kjøpt ullstrømpiser og sokker fra Safa for 500kr idag
![]()
![]()
Ble ikke den fine brune med stjerner på fra Memini...som jeg hadde SÅ lyst på...menmen, man kan vel ikke være SÅ selvopptatt på barnas vegne hellerSå bra![]()
Hehe. Trodde Hermine gikk jegWOW!!! FLINKE Mina!!!![]()
Da er hun den første av septemberbarna til å bruke beina sine på egenhånd!![]()
Søte barn! Ser ut som at Wael ikke var kjempehappy for å sitte fast i vogna?![]()
han er blitt så stoooor! Er han lang for alderen? Er vel ikke to ennå engang?
![]()
Hvilken type? Har SÅ lyst på den fra Ida T med kuer men finner den ingen stederTror det blir rosa fra Memini, fant en blå på salg nett...men da vet man jo aldri når den kommer, var ukjent nettbutikk! Vil ikke ha fra Vossatassar for den hadde så hysteriske farger, og ellers har jeg bare funnet vattert...og det vil jeg heller ikke ha
![]()
![]()
Hehe.. Mannen vil inngå veddemål om hvor lenge jeg greier å stå på mitt, før jeg må gi meg over og la henne få en ekte mobil. Ikke hold pusten, sier jeg bare!!
Ja, nå er hun ganske stødig. Er så herlig at hun kommer seg opp i sittende selv. Full fres og masse gøy å finne på da, ja!![]()
Trøblete netter hos dere og?Hei hei.Titter innom en liten tur før jeg skal ta en tidlig kveld.Tar på å være i jobb igjen når snuppa lager ballade på nattestid
Så sprøtt at de snart er ettåringer hele gjengen her!Jeg går liksom og innbiller meg at ettårsdagen er laaangt unna,hehe
Men må vel kanskje begynne å planlegge selskap snart her og.Må bare få tilbake overskuddet først
Kos dere med bursdagsfeiring i morgen,Marian.Og ha en fin kveld alle sammen
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe. Trodde Hermine gikk jegJa,da var hun tydeligvis først ute. Håper hun prøver seg igjen i morgen.
Wael gikk da han var 9,5måneder. Stor forskjell fra barn til barn.
Gratulerer med lillejenta i morgen ;-)
Nei,han er ikke glad i vogn. Spesielt ikke lenge av gangen. Han vil løpe,og det langt vekk fra meg haha!
Ja,han er en lang gutt. Har ikke sjekket på lenge nå. Men,bruker 90/104 i klær. 2-4år er det jo. Han er 22 måneder.
Alle tror han er mer hehe..
Sent from my GT-I9300
Hermine går langs med møblene og med vogn, men ikke alene uten å holde seg i noeHehe. Trodde Hermine gikk jegJa,da var hun tydeligvis først ute. Håper hun prøver seg igjen i morgen.
Wael gikk da han var 9,5måneder. Stor forskjell fra barn til barn.
Gratulerer med lillejenta i morgen ;-)
Nei,han er ikke glad i vogn. Spesielt ikke lenge av gangen. Han vil løpe,og det langt vekk fra meg haha!
Ja,han er en lang gutt. Har ikke sjekket på lenge nå. Men,bruker 90/104 i klær. 2-4år er det jo. Han er 22 måneder.
Alle tror han er mer hehe..
Sent from my GT-I9300
Trøblete netter hos dere og?
Det er slitsomt gitt!
Sov godt![]()
Takktakk! Har allerede hatt selskap så i morra får hun krone og sang i bhg!Hei hei.Titter innom en liten tur før jeg skal ta en tidlig kveld.Tar på å være i jobb igjen når snuppa lager ballade på nattestid
Så sprøtt at de snart er ettåringer hele gjengen her!Jeg går liksom og innbiller meg at ettårsdagen er laaangt unna,hehe
Men må vel kanskje begynne å planlegge selskap snart her og.Må bare få tilbake overskuddet først
Kos dere med bursdagsfeiring i morgen,Marian.Og ha en fin kveld alle sammen
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app