Da var det mandag:-)

Åååh, så spennende med den aller første dagen i bhgen:D Hu kommer nok helt sikkert til og storkose seg:) Så snasen ny bil hu har fått:p;) Ja, tenk det:O Dette året har bare sust av gårde :eek:
Hehe, ja bilen er poppis altså! Du ser hun sier "tuuuutuuut" mens hun sitter oppå :p

Jaaah, er så utrolig herlig og endelig være i bedre form igjen:D*hyyyyler av glede*
Ja, det er veldig dyrt, men er jo som du sier, det blir som regel veldig fiiine bilder:)<3 Det er kjempefint med et familieportrett<3<3<3 Hadde lyst til det jeg også, men ikke fått det gjort ennå:O Litt treig av meg med enkelte ting, gitt! *kremt*

Hehe ja nå må formen bare bli bedre og bedre :D
Nei har faktisk ikke fått tatt et eneste bilde hos fotograf med noen av ungene:eek::p bortsett fra barnehage-bilder da;) så MÅ få gjort det når alle barna er født :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hallo, hallo! :D
Jeg og Lillebror har gått tur til butikken og han fikk hele 35 minutter på øyet :o
Ikke lett å sove når man er helt tett i nese og bringe :(
Koser oss hjemme i dag, blir inne pga formen hans, tross superfint vær! Jeg skal på senvakt i ettermiddag, men begynner litt senere så vi skal kose oss sammen med tidlig middag før jeg drar =)
Mannen har lesedag, så i dag slapp vi barnevakt for at jeg skulle komme meg på jobb :D
T sov lenge og kom sent i barnehagen i dag :p han våknet da Lillebror våknet kl 7, men jeg fikk lurt han til å "slappe av" litt med meg i sengen, så sov vi til 9 :D

Har du forelseninger lokalt i tillegg til de samlingene du reiser til?
Hyggelig av mamman din å tilby barnepass da! :) hvor ofte er Jenny hos dagmamman?
Nei, jeg har forelesninger på nett, ikke på studiesenter e.l. Blir sliten av å stirre på skjermen merker jeg, så det blir spennende hvordan det går. :p
Forrige uke var hun hos dagmamma fra ca 08-15.30 hver dag, siden jeg var på samling. Ellers tar vi det litt etter behov egentlig. Hun skal jo være der når jeg har forelesninger iallfall, så får vi se hvor mye ekstra tid for meg selv jeg trenger ifht å lese meg opp på pensum.

Hva blir/ble det til middag idag da?
Her har vi spist minestronesuppe med torsk :D Var knallgodt, selv på Alpro soyafløte :p

Hva blir/ble det til middag idag da?
Her har vi spist minestronesuppe med torsk :D Var knallgodt, selv på Alpro soyafløte :p
Nam!
Jeg lagde middagspølser og hjemmelaget potetmos før jeg dro på jobb. Spiste mens mannen hentet Teodor da jeg fikk litt dårlig tid. Gutta spiste rett etterpå og sendte melding om at det var godt :)
Vi bruker ekstremt sjelden poteter! Men i dag var det veldig godt!

Nam!
Jeg lagde middagspølser og hjemmelaget potetmos før jeg dro på jobb. Spiste mens mannen hentet Teodor da jeg fikk litt dårlig tid. Gutta spiste rett etterpå og sendte melding om at det var godt :)
Vi bruker ekstremt sjelden poteter! Men i dag var det veldig godt!
Hjemmelaget potetmos er jo bare RÅGODT!!! Jeg har ofte litt gulrot, kålrot og blomkål i sammen med potetene så blir det "luremos" og man behøver ikke ekstra grønnsaker ved siden av :)

Her har vi hatt en rar natt for både minsten og jeg er forkjøla nå og han kom inn til meg sånn i 00.30 tiden og jeg lot han komme og legge seg sammen med meg. Han brukte litt tid på å sovne igjen for hosta sånn begge to + at han lekte litt apekatt først ;) var våken igjen ved 4 tiden men sovna heldigvis igjen og sov til halv 7 :) Han hoster bare, heldigvis ikke feber så har vært i barnehagen og de har ikke merket noe :) Til middag hadde vi poteter og fiskeboller i hjemmelaga hvit saus :)

Hjemmelaget potetmos er jo bare RÅGODT!!! Jeg har ofte litt gulrot, kålrot og blomkål i sammen med potetene så blir det "luremos" og man behøver ikke ekstra grønnsaker ved siden av :)
Liker best grønnsakene ved siden av jeg da ;-p det gjør T også - han er veldig glad i kokte grønnsaker :) ellers liker jeg veldig godt blomkålmos :)

Her har vi hatt en rar natt for både minsten og jeg er forkjøla nå og han kom inn til meg sånn i 00.30 tiden og jeg lot han komme og legge seg sammen med meg. Han brukte litt tid på å sovne igjen for hosta sånn begge to + at han lekte litt apekatt først ;) var våken igjen ved 4 tiden men sovna heldigvis igjen og sov til halv 7 :) Han hoster bare, heldigvis ikke feber så har vært i barnehagen og de har ikke merket noe :) Til middag hadde vi poteter og fiskeboller i hjemmelaga hvit saus :)
God bedring til dere!!

Da er vi kommet hjem igjen! :) gikk aldeles strålende! Hermine fikk lekt både med ball og dukke og gått masse med gåvogn. Etter hvert kom de andre barna inn fra regnværet, søkkvåte!!! :eek: så nå skal jeg ut å kjøpe hel regndress! Innbiller meg at det er tettere enn todelt til de minste :p
Hun virka ikke redd de voksne og syntes det var helt greit å leke sammen med hun som har henne på tilvenning mens jeg og pappan trakk oss litt i bakgrunnen :)
Dette kan gå bra! :p

Så bra hun har koset seg i barnehagen:-) Jeg har kjøpt hel regndress, gull verd:-)

Så bra hun har koset seg i barnehagen:-) Jeg har kjøpt hel regndress, gull verd:-)
Hvilken type? Har SÅ lyst på den fra Ida T med kuer men finner den ingen steder :( Tror det blir rosa fra Memini, fant en blå på salg nett...men da vet man jo aldri når den kommer, var ukjent nettbutikk! Vil ikke ha fra Vossatassar for den hadde så hysteriske farger, og ellers har jeg bare funnet vattert...og det vil jeg heller ikke ha :p ;)

Hvilken type? Har SÅ lyst på den fra Ida T med kuer men finner den ingen steder :( Tror det blir rosa fra Memini, fant en blå på salg nett...men da vet man jo aldri når den kommer, var ukjent nettbutikk! Vil ikke ha fra Vossatassar for den hadde så hysteriske farger, og ellers har jeg bare funnet vattert...og det vil jeg heller ikke ha :p ;)
Hm MeToo har også en variant tror jeg :)

Hahaha, så bra!
Så flink hun er å sitte selv :D
Hehe.. Mannen vil inngå veddemål om hvor lenge jeg greier å stå på mitt, før jeg må gi meg over og la henne få en ekte mobil. Ikke hold pusten, sier jeg bare!! :p
Ja, nå er hun ganske stødig. Er så herlig at hun kommer seg opp i sittende selv. Full fres og masse gøy å finne på da, ja! ;)

Jeg hører de sier det, men denne har et blinkende rødt lys oppå og alle de gode, gamle, originale "lekemobillydene". Holder en knapp på denne jeg altså. ;)
Til hennes bruk burde det nok holde en stund :)

Back
Topp