Da var det mandag:-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Jeg sitter og nyter en kopp nype-te;) Mathea er levert på skolebussen, mannen og Neline er på jobb og i bhgen, og Emmeth sover ennå:) Han våkner nok snart regner jeg med:) Formen er endelig på bedringens vei :wav Så det er supert. Dagens planer er og vaske siste rest med klær og ellers være ute i go`været:) Mathea skal ta skolebilder idag, så det blir veldig spennende og se bildene:) Jeg bestilte den dyreste pakken med masse små bilder også siden det er første året hu går på skolen, men det blei jaggu meg dyrt. Nærmere 1000 kr :confused3 Ha en strålende fin dag, jenter:)

Her gjør vi oss klare til første dag i bhg!!! Litt vemodig at hjemmedagene og kosetida nå er over og at hverdagen skal overta:oops: Men satser på at snuppa kommer til å kose seg der iallfall;)
Turbotrollet i full fart på nybilen sin! I morgen har vi ettåring:eek::D
1377499598299.jpg

*Surfer mobilt*

Jeg sitter og nyter en kopp nype-te;) Mathea er levert på skolebussen, mannen og Neline er på jobb og i bhgen, og Emmeth sover ennå:) Han våkner nok snart regner jeg med:) Formen er endelig på bedringens vei :wav Så det er supert. Dagens planer er og vaske siste rest med klær og ellers være ute i go`været:) Mathea skal ta skolebilder idag, så det blir veldig spennende og se bildene:) Jeg bestilte den dyreste pakken med masse små bilder også siden det er første året hu går på skolen, men det blei jaggu meg dyrt. Nærmere 1000 kr :confused3 Ha en strålende fin dag, jenter:)
Så bra at dere er i bedre form:D grattis :p;)
Ja, sånne skolebilder blir nok fort kjempedyre! :confused:

*Surfer mobilt*

God morn!

Så godt å høre at formen er bedre, M! Dere har fått gjennomgå i denne omgangen altså.. Kjekt med sjolefotografering. Syns å huske at det var en big deal selv.:)

Ha en fin dag, Marian87! Blir spennende med morgendagens 1-års dag. Tenk hvor tiden flyr..

Hos oss har Jenny sovet fra 19-07.10. Dagmamma tilbydde seg å hente henne, slik at jeg får lese meg opp til første forelesning som er i morra, så det er planen min for dagen. Skal bare sette på klær og koke meg kaffe, så er vi i gang.;)
Om tiden strekker til, så skal jeg plukke litt rips og villbringebær som vokser i utkanten av eiendommen vår. Kanskje lage saft av det en dag?
Have a good one, peeps!!:)

God morn!

Så godt å høre at formen er bedre, M! Dere har fått gjennomgå i denne omgangen altså.. Kjekt med sjolefotografering. Syns å huske at det var en big deal selv.:)

Ha en fin dag, Marian87! Blir spennende med morgendagens 1-års dag. Tenk hvor tiden flyr..

Hos oss har Jenny sovet fra 19-07.10. Dagmamma tilbydde seg å hente henne, slik at jeg får lese meg opp til første forelesning som er i morra, så det er planen min for dagen. Skal bare sette på klær og koke meg kaffe, så er vi i gang.;)
Om tiden strekker til, så skal jeg plukke litt rips og villbringebær som vokser i utkanten av eiendommen vår. Kanskje lage saft av det en dag?
Har du forelseninger lokalt i tillegg til de samlingene du reiser til?
Hyggelig av mamman din å tilby barnepass da! :) hvor ofte er Jenny hos dagmamman?

Å endelig er dere på bedringens vei:D:D:D det føles nok ikke så vondt tenker jeg :P
Spennende med bilder! Er dyrt med sånt ja, men dem blir jo stort sett veldig bra da ;):) har veldig lyst til å ta med barna på fotografering når minsten er født:)

Ha en kjempefin dag du også ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Her gjør vi oss klare til første dag i bhg!!! Litt vemodig at hjemmedagene og kosetida nå er over og at hverdagen skal overta:oops: Men satser på at snuppa kommer til å kose seg der iallfall;)
Vis vedlegget 27898

*Surfer mobilt*

Hehe tut og kjør! :D Lykke til i barnehagen til dere begge ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morn!

Ha en fin lese og kaffe-drikke dag:D hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen jenter :D

Jeg ble vekket halv 6, men snuppa la seg til å sove igjen, men våkna litt over 6:confused: hun var nok ikke utvilt, for hun la seg ned i senga vår heletiden! Men klarer jo ikke å ligge i ro lenge nok til å sovne:P nå er snuppene i barnehagen og jeg har spist frokost;)
Nå er det bretting av klær som gjelder :P

Ha en fin dag alle sammen:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Vis vedlegget 27898

*Surfer mobilt*

Åååh, så spennende med den aller første dagen i bhgen:D Hu kommer nok helt sikkert til og storkose seg:) Så snasen ny bil hu har fått:p;) Ja, tenk det:O Dette året har bare sust av gårde :eek:

mornings:)

Her har det vært en urolig natt, starta i gårkveld i halv 9-tia, då holdt han det gående til kl. 22 før han slokna av utmattelse stakkaren. Han er blitt sørpe forkjøla, var tett i nesen og lurer på om han hadde vondt i magen også etter å ha spist litt vanlijeis...det kom hvertfall nok av luft for å si d sånn ;) Vi måtte hvertfall ta han opp og inn i stua for å roe han, så han satt å koste på fanget før han var rolig nok til å legges igjen. Så var han litt av og på hele natten, hostet og surklet, for tett til å ha tutten, men vanskelig å sove uten den kosen. HAdde han i sengen min en periode, men da får ikke jeg sove, for jeg er så redd for at han skal dette ned kanten å slå seg skikkelig :confused:

uansett var det mornings kl. 06, litt sutring en times tid før det kom en diarebleie, så var han i strålende humør etterpå ;) Er nok ikke helt i slaget nei. Han sovna på vei hjem fra butikken i sted, var så trøtt stakkar. Så no sover han, mens eg nyter et glass pepsi max og solen:)

I ettermiddag er det jobb for min del, så då får joanthan og pappaen kose seg videre i solen:)

Så bra at dere er i bedre form:D grattis :p;)
Ja, sånne skolebilder blir nok fort kjempedyre! :confused:

*Surfer mobilt*

Er så utrolig digg og være i bedre form og faktisk kunne puste med nesen også:P Kommer litt blod når jeg hoster, men regner med det er pga halsen er irritert fordi jeg hoster så mye! Jaggu om det er dyrt :oops:

Så bra formen er bedre! Det var på tide no :gen014

God morn!

Takk:)
Jaaah, tror Mathea synes det er veldig spennende med skolebilder;)
Så spennende med den første forelesningen i morra:D Herlig med hjemmelaga saft, det smaker så godt:) Ha en flotters dag du også:D

Å endelig er dere på bedringens vei:D:D:D det føles nok ikke så vondt tenker jeg :p
Spennende med bilder! Er dyrt med sånt ja, men dem blir jo stort sett veldig bra da ;):) har veldig lyst til å ta med barna på fotografering når minsten er født:)

Ha en kjempefin dag du også ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jaaah, er så utrolig herlig og endelig være i bedre form igjen:D*hyyyyler av glede*
Ja, det er veldig dyrt, men er jo som du sier, det blir som regel veldig fiiine bilder:)<3 Det er kjempefint med et familieportrett<3<3<3 Hadde lyst til det jeg også, men ikke fått det gjort ennå:O Litt treig av meg med enkelte ting, gitt! *kremt*

Her har det vært en urolig natt, starta i gårkveld i halv 9-tia, då holdt han det gående til kl. 22 før han slokna av utmattelse stakkaren. Han er blitt sørpe forkjøla, var tett i nesen og lurer på om han hadde vondt i magen også etter å ha spist litt vanlijeis...det kom hvertfall nok av luft for å si d sånn ;) Vi måtte hvertfall ta han opp og inn i stua for å roe han, så han satt å koste på fanget før han var rolig nok til å legges igjen. Så var han litt av og på hele natten, hostet og surklet, for tett til å ha tutten, men vanskelig å sove uten den kosen. HAdde han i sengen min en periode, men da får ikke jeg sove, for jeg er så redd for at han skal dette ned kanten å slå seg skikkelig :confused:

uansett var det mornings kl. 06, litt sutring en times tid før det kom en diarebleie, så var han i strålende humør etterpå ;) Er nok ikke helt i slaget nei. Han sovna på vei hjem fra butikken i sted, var så trøtt stakkar. Så no sover han, mens eg nyter et glass pepsi max og solen:)

I ettermiddag er det jobb for min del, så då får joanthan og pappaen kose seg videre i solen:)

Stakkars liten :( håper formen hans ikke blir verre! Masse god bedring til han;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Da er vi kommet hjem igjen! :) gikk aldeles strålende! Hermine fikk lekt både med ball og dukke og gått masse med gåvogn. Etter hvert kom de andre barna inn fra regnværet, søkkvåte!!! :eek: så nå skal jeg ut å kjøpe hel regndress! Innbiller meg at det er tettere enn todelt til de minste :p
Hun virka ikke redd de voksne og syntes det var helt greit å leke sammen med hun som har henne på tilvenning mens jeg og pappan trakk oss litt i bakgrunnen :)
Dette kan gå bra! :p

Huffda, stakkaren er nok ikke i form nei! God bedring!

Back
Topp