Da var det gjort;)

Junifrue

Betatt av forumet
I uke 37+4 kom lillejenta mi til verden i en rasende fart. Faktisk så rasende at hun ble født i bilen foran akuttmottaket. Hadde vært inne for en sjekk litt tidligere, men ble da målt til 2 cm uten modning meg en times mellomrom, så drog hjem igjen. Men heldigvis hadde min mor komt og var der fortsatt, ellers hadde det blitt hjemmefødsel. Dette må være noe av det heftigste jeg har opplevd, men kan ikke annet enn å le av hele situasjonen.

Så dette ble styrtfødsel nr 3. Må si de ble vondere og mer intense for hver gang, så er veldig glad jeg ikke skal ha flere barn;)
 
:love7
I uke 37+4 kom lillejenta mi til verden i en rasende fart. Faktisk så rasende at hun ble født i bilen foran akuttmottaket. Hadde vært inne for en sjekk litt tidligere, men ble da målt til 2 cm uten modning meg en times mellomrom, så drog hjem igjen. Men heldigvis hadde min mor komt og var der fortsatt, ellers hadde det blitt hjemmefødsel. Dette må være noe av det heftigste jeg har opplevd, men kan ikke annet enn å le av hele situasjonen.

Så dette ble styrtfødsel nr 3. Må si de ble vondere og mer intense for hver gang, så er veldig glad jeg ikke skal ha flere barn;)

Herlighet, dette hørtes litt dramatisk ut. Men fy flate for en historie også da:love7
Gratulerer så mye med jenta de! Nyt den magiske tiden nå :)
 
"Da var det gjort". Ikke ofte man leser om en fødsel, tror jeg :hilarious: Men skjønner godt at det føles sånn etter en styrtfødsel. Wow altså! Kroppen er utrolig! Gratulerer så mye ❤️
 
Haha, så sykt å høre om! Gøy at du fikk ei bestemt liten frøken! Gratulere!
 
Hørtes heftig ut ! GRATULERER så mye med frøkna :love017
 
Oi, det gikk fort. Veldig spesielt å føde i bilen, herlighet! Gratulerer så mye med frøkna deres ❤
 
Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer så mye :Heartred

Må si at du er tøff som kan beskrive fødselen slik du har gjort, spesielt når det skjedde på den måten du beskriver :)
 
Takktakk. Ble heftig, intenst og noe så ekstremt vondt. Muligheten for å ende opp med fødselangst om dette ikke var min siste hadde nok vært stor ja. Men dette er siste så da er jeg fornøyd med å være ferdig og bare kose meg med verdens beste lille baby :)
 
Gratulerer så mye! :) For en heftig fødsel!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer så mye, håper alle hard det bra å at ting har roet seg litt. <3
 
Back
Topp