Da var det GAME OVER

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Da har jeg hatt SA [:(]

Så da blir nok Zimile enebarn, dessverre! [:(][:(] Siden dette var siste forsøk!

Å nei å nei å nei[:(][:(][:(]

Nå ble jeg utrolig lei meg[:(][:(]
Så forferdelig trist[:(][:(]

Sender deg en kjempestor klem...

Å nei, så synd[:(]
Men hvorfor får dere ikke flere forsøk da?? Når det "gikk bra" denne gangen??
For du ble jo befruktet, men det gikk galt. da ser de jo att det er muligheter. ??
Får håpe dere er heldige å att det kansje skjer av seg selv en gang da. Vet ikke hva som er grunnen til att dere ikke får det til selv jeg da,men..
Veldig trist er det iallefall[:(]

Ånei[&o][&o] ble så glad da jeg leste at du var blitt gravid igår...
Utrolig trist, ble siste forsøk nå da siden dere har ei fra før?og hvis dere vil prøve mer blir det utav egen lomme? er ikke helt inni rutinene rundt det..

Var skikkelig trist iallefall..sender deg masse klemmer[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ÅNEI!!!!! [:(][:(][:(]
Så ufattelig urettferdig!

Nå ble jeg utrolig lei meg [&o][:(]
Sender deg en klem.

ORIGINAL: *Sandermamma*

Det var forferdelig trist å høre!!!!! [:(] Dere må nyte hvert øyeblikk med Zimile og tenke på hvor heldige dere er som har henne [:)]

Stor klem

Å herregud[:(]

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. Sender deg en stoooor klem!!

ORIGINAL: Hegepia83

For du ble jo befruktet, men det gikk galt. da ser de jo att det er muligheter. ??
Får håpe dere er heldige å att det kansje skjer av seg selv en gang da. Vet ikke hva som er grunnen til att dere ikke får det til selv jeg da,men..

Staten gir støtte til inntil 2 barn!
Vi ble gravide med Zimile på førsøk nr 1.
Forsøk nr 2 + egg på frys fra forsøk nr ble vi ikke gravide på.
Forsøk nr 3 som er nå ble vi jo gravide på...og er man gravid så er man gravid. Selv om man mister [:(]

Privat koster det vel nærmere 40.000,- kr pr forsøk! Og man har jo ingen garanti!

Noe skikkelig dritt!!!!! [:(]

Nå er det ikke meninga å strø salt i såret, men er du sikker på at det er en SA?
Jeg blødde MYE dagen før jeg testet positivt, og jeg vet om flere som har blødd en del i svangerskapet (gjorde ikke du Skrållan?).

Jeg prøver bare å være positiv i tankegangen, for jeg unner ikke deg det her[&o]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

ORIGINAL: Hegepia83

Staten gir støtte til inntil 2 barn!
Vi ble gravide med Zimile på førsøk nr 1.
Forsøk nr 2 + egg på frys fra forsøk nr ble vi ikke gravide på.
Forsøk nr 3 som er nå ble vi jo gravide på...og er man gravid så er man gravid. Selv om man mister [:(]

Privat koster det vel nærmere 40.000,- kr pr forsøk! Og man har jo ingen garanti!

Noe skikkelig dritt!!!!! [:(]

URETTFERDIG[:@][:'(][:(]

ORIGINAL: Black Beauty

så utrolig trist[:(]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Nå ble jeg kjempe lei meg på deres vegne. God klem til deg.

Ånei!!! [:(]
Det var triste å høre. Livet ER urettferdig... :(

ORIGINAL: Destiny85

Nå er det ikke meninga å strø salt i såret, men er du sikker på at det er en SA?
Jeg blødde MYE dagen før jeg testet positivt, og jeg vet om flere som har blødd en del i svangerskapet (gjorde ikke du Skrållan?).

Jeg prøver bare å være positiv i tankegangen, for jeg unner ikke deg det her[&o]

Jo, jeg blødde flere ganger i uka i flere uker da jeg gikk med Tobias.. måtte gå med bind nesten hver dag.

[:(] virkelig lei meg på deres vegne[&o][:(]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg begynte å blø omtrent nøyaktig 24 timer etter positiv CB digital. [:(]
Sorry ekkle detaljer, men det var helt svart og nå har det blitt helt ferskt rødt blod. Blør like mye som ved vanlig mens. [&o]
HAr smerter i magen og blør på 3 dagen nå... er kvalm og uvel!

Hvor lenge og mye blødde dere som blødde under svangerskapet???[8|]

Back
Topp