*ZimileMamma*
Gift med forumet
Da har jeg hatt SA [:(]
Så da blir nok Zimile enebarn, dessverre! [:(][:(] Siden dette var siste forsøk!
Så da blir nok Zimile enebarn, dessverre! [:(][:(] Siden dette var siste forsøk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hegepia83
Å nei, så synd[:(]
Men hvorfor får dere ikke flere forsøk da?? Når det "gikk bra" denne gangen??
For du ble jo befruktet, men det gikk galt. da ser de jo att det er muligheter. ??
Får håpe dere er heldige å att det kansje skjer av seg selv en gang da. Vet ikke hva som er grunnen til att dere ikke får det til selv jeg da,men..
Veldig trist er det iallefall[:(]
ORIGINAL: *ZimileMamma*
ORIGINAL: Hegepia83
Å nei, så synd[:(]
Men hvorfor får dere ikke flere forsøk da?? Når det "gikk bra" denne gangen??
For du ble jo befruktet, men det gikk galt. da ser de jo att det er muligheter. ??
Får håpe dere er heldige å att det kansje skjer av seg selv en gang da. Vet ikke hva som er grunnen til att dere ikke får det til selv jeg da,men..
Veldig trist er det iallefall[:(]
Staten gir støtte til inntil 2 barn!
Vi ble gravide med Zimile på førsøk nr 1.
Forsøk nr 2 + egg på frys fra forsøk nr ble vi ikke gravide på.
Forsøk nr 3 som er nå ble vi jo gravide på...og er man gravid så er man gravid. Selv om man mister [:(]
Privat koster det vel nærmere 40.000,- kr pr forsøk! Og man har jo ingen garanti!
Noe skikkelig dritt!!!!! [:(]
ORIGINAL: *Sandermamma*
Å nei å nei å nei[:(][:(][:(]
Nå ble jeg utrolig lei meg[:(][:(]
Så forferdelig trist[:(][:(]
Sender deg en kjempestor klem...
ORIGINAL: Destiny85
Nå er det ikke meninga å strø salt i såret, men er du sikker på at det er en SA?
Jeg blødde MYE dagen før jeg testet positivt, og jeg vet om flere som har blødd en del i svangerskapet (gjorde ikke du Skrållan?).
Jeg prøver bare å være positiv i tankegangen, for jeg unner ikke deg det her[&o]
ORIGINAL: Destiny85
Nå er det ikke meninga å strø salt i såret, men er du sikker på at det er en SA?
Jeg blødde MYE dagen før jeg testet positivt, og jeg vet om flere som har blødd en del i svangerskapet (gjorde ikke du Skrållan?).
Jeg prøver bare å være positiv i tankegangen, for jeg unner ikke deg det her[&o]