Da var det game over.....

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
fikk tlf fra sykehuset idag tidlig.......ingen av de 2 opptinte eggene hadde delt seg.....så det var ingenting å sette tilbake......

Så nå må jeg psyke meg opp til ny runde med hormoner og egguttak.......Jeg fikk jo en hestekur sist.......og det var merkbart.......

Det er vel det verste med alt syns jeg........ny runde med denne påkjenningen....
Jeg var igrunn veldig innstilt på at det kunne gå galt......

Vel vel......god helg alle man....
og masse lykke til dere som er rugere.....og har uttak i nærmeste tiden...

Så leit å lese Sarah..[&o] *trøsteklemmer sendes over*

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: GunnElin

sign

ORIGINAL: småsmurf

Æsj da, dumme egg! Kjipt når en går å håper, men så blir det ikke no..
Men det går fint med en omgang til vettu, krysser fingrene for att det er det som skal til![:D]

SIGN

ORIGINAL: Nesing

Så dumt at eggene ikke delte seg etter opptining [:(]! Selv om det selvsagt er en nedtur, gjelder det å se fremover og tenke at du får flere nye muligheter nå med ferskforsøk. Lykke til videre! [:)][:)]

Det var trist at snøbabyene ikke greide det, men du har greid det før...så jeg vil si lykke til med nye forsøk.
Du greier dette en gang til, selv med bivirkninger.

klem til deg.

[:(][:(][:'(][:'(]
ånei!!! det var skikkelig kjipt!!

får håpe på bedre resultat neste gang da!!

ORIGINAL: Essmeralda

[:(][:(][:'(][:'(]
ånei!!! det var skikkelig kjipt!!

får håpe på bedre resultat neste gang da!!

sign. Har opplevd akkurat det samme sjøl, og det er ikkje noko kjekt! Men stå på vidare! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Så dumt at eggene ikke delte seg etter opptining [:(]! Selv om det selvsagt er en nedtur, gjelder det å se fremover og tenke at du får flere nye muligheter nå med ferskforsøk. Lykke til videre! [:)][:)]

for at neste runde blir deres runde!!!

Back
Topp