Da var det Freddan!!!!!

God morgen alle sammen. Innom ein snartur for å fortelle den gode nyheita. Gravid ja...![:D][:D] Skuldra fortsatt veldig vond, skal til akupunktur no. Håper det hjelper snart. Må truleg ha ei sprøyte til. Kan jo ikkje ta medisiner no så det kan bli ei utfordring å få den bra. Men i dag er eg berre glad!![:D] Snart 5 barnsmor...iiiiik Det blir vel litt slik heime hos meg snart[:D][:D]

Ha ein fin dag alle!

god morgen[:D]
vi sov helt til 7 idag, det er ikke hver dag nei!!
marcus har fri fra barnehagen idag, så vi koser oss hjemme. ikveld skal vi i bursdagsfest, så marcus skal sove hos mamman til morten. gleder meg til god mat og øl!!

jimn: så utrolig koselig med positiv test!!! håper skuldrene snart blir bedre!!!

Gratulerer til Jimn
og kos dere i kveld tina-75

I dag er jeg og Noah også hjemme og koser oss[:D][:D]
Han har fri fra bhg, og jeg fri fra jobb.
Akkurat nå hører han på "Hakkebakkeskogen-cd" og leker med "putte-boksen" sin,
mens mamma skyndter seg litt på datan.

Etterpå skal vi ta frem trehjulsykkelen og sykkle på butikken (er sånn håndtak som jeg styrer med)[;)],
men først er det en liten blund både på han og meg.

I kveld skal sambo og Noah på hyttetur helt til søndag, jeg har jobbehelg[:'(][:'(][:'(][:'(]
Men, skal prøve å ordne meg fri så jeg kan dra oppover dit på lørdag og være der til søndag[;)]

Morn!

Sitter her å fryser. Har fått satt på en ekstra ovn, men den er innmari kjekk å skru på synes Ben.
Der fikk jeg tatt luringbilde til ukas bilde også, for han vet han ikke får lov. Hihi[:D]

Nei, må lage meg noe varmt å drikke her. Er helt på trynet så snørrete. Ben også stakkars...[8|]

Da fikk jeg tid å tyte litt .

Mornings allesammen..

Skikkelig deprimerende vær her i dag ,blei glemt ei stund etter den positive nyheten fra Jimn

Akuratt satt 58boller til heving nå ..Noen lyst på nysteikte boller til lunsj????

Siste dagen til Sigve her i dag , så tenkte å "feire" litt for han med boller og juice.
Kommer til å savne den Goingen min [:(]
Får lov å låne han på neste fredag,da barnehagen har stengt....gleder meg

Så fra mandag av er det bare Aksel som skal være her hos meg . lir litt roligere da ...hehe ..Lurer på om jeg skal sette inn annonse om ledig plass hos dagmamma , kunne tenkt meg et barn til igjen ,ja. Men helst litt eldre en disse. Passert 2 år gjerne .....Vi får se ...

Hm ...leiter litt på finn.no etter ullklær til poden jeg ....Hvorfor kjøpe nytt hvis jeg får tak i pent brukt ??[8|]

Nei , får vel sette første brett med boller til stekings ....

snaakkes kanskje senere damer og babyer ..

Nam nam boller og juice... så flink du er GG![:D]
Må kose dere skikkelig i dag da.[:)]

Hey and gooood mornings [:D]

Åååååå så koooos Jimn imponerende med 5 unger [:D].
Tina kose deg masssse på bursdag.

Tulla og jeg har sovet lenge. Hun hylte kl 5 i natt hadde så vondt i tenna. Men sovnet igjen da jeg smurte på krem jeg kjøpte i england.
Jeg skal jobbe kveld tulla skal til svigers pappa kommer snart å kjører oss ned. Håper det blir en stille og rolig dag på jobb.

Kose deg med fridag Gira

Bens mamma blisnartfriskkos

Nam nam bollene så gode ut GG.

Nyte freddan alle sammen koooos fra Lene og Vicoria som nå trykker på en eller annen dings hennes far har glemt å fjerne fra gulvet.

Sitter og ser litt på prøver-oversikten her..

Om jeg skulle bli gravid i kommende prøveperiode så blir termin 26 mai. To dager etter Bens bursdag...[:-][:D]

Er nå hjemme fra jobb JIPPI.
JEG HATER FOLK MED DÅRLIG ARBEISDSMORAL. Tror jeg ikke vet om værre. Jeg har ansvasrsvakter de fleste dagene jeg er på nå, greit det for fleste er flinke og har litt vett. Men i kveld kom nattevakten sa. Jeg kan ikke jobbe i morgen så du må skaffe ekstravakt MY ASS. Det får han fanden meg finne selv. Har man satt seg på en vakt får man søden meg finne noen som kan ta den selv GRRRRRR.
Var godt å få det ut bu hu hi hi
Ha en kos kveld får snart komme meg i seng skal snart på jobb igjen. Møte denne irriterende personen Grrrrrrrrrrrrrrr [:@]

Back
Topp