Da var det desverre min tur :(

Så trist!! :( Sender over en god og varm klem til deg og håper du blir tatt godt vare på :Heartpink
 
Takk for fine og støttende ord. De på sykehuset har vært fantastiske helt siden jeg kom inn 1800 i går til i dag på tidligvakt. Da kom trur jeg verdens mest ufølsome sykepleier inn. Pga ekstremt blodtrykksfall og styrt blødninger har jeg ikke klart å gå. Jeg trenger støtte til å gå samt store smerter. Inngrepet mitt var noe større enn normalt så det er grunnen. Nå ved legevissitten kom da denne sykepleieren og en lege som var enda mer usympatisk og kald. Lo av meg fordi jeg hadde blitt sykemledt og forklarte at jeg hadde sterke smerter samt styrtbldinger, det var ikke noe problem sa hu nå skulle jeg hjem. Ingen omtanke eller gode ord overhode. Har holdt meg fra gråting i hele dag. Gråt fælt på oppvpkningen for da skjønte jeg at nå var det over også pga mye støtte og omtanke herfra og mann/venner så klarte jeg meg uten å gråte. Helt til de kom inn. Det var faktisk det siste jeg trengte nå og all postitivitet og optimisme forsvant i det legen gikk ut døren :( helt forferdelig :(
Hvafornoe!? Jeg er helt sjokkert.
 
Hvafornoe!? Jeg er helt sjokkert.
Ja jeg ble helt sjokkert selv, kom inn en utrolig hyggelig jente nå som snakket med meg som jeg fortalte alt til. Hun beklaget så mye at jeg opplevde det. Hun fikk meg heldigvis litt opp. Men det der var faktisk helt forferdelig det møte med den sykepleieren og legen :(
 
Ja jeg ble helt sjokkert selv, kom inn en utrolig hyggelig jente nå som snakket med meg som jeg fortalte alt til. Hun beklaget så mye at jeg opplevde det. Hun fikk meg heldigvis litt opp. Men det der var faktisk helt forferdelig det møte med den sykepleieren og legen :(
Ikke slik det skal være :( har selv mistet sent en gang og måtte legges inn for utskrapning. Husker det var så fælt for det var liksom ingen omtanke eller sympati å få fra de som jobbet der. Ble liggende alene på et rom (på barsel!!!) og høre på andre sine nyfødte babyer som gråt. Det var noe av det fæleste jeg har vært med på, og ingen som var der med noen trøstende ord eller noe. Sender deg en god klem jeg ❤️
 
Jeg begynte å blø kraftig, uten noe smerter. Hadde åpen retur til sykehuset fra sist så dro ned. Kom ut koagulert blod samt frisk. Da sjekket vi og noe rester igjen så venter på operasjon som er om 5 min :/ takk<3

Uff vennen dette fortjente du ikke altså, regner med du har gått igjennom det samme som oss andre med kvalme, og div også blir det sånn:(. Tenker masse på deg♡ stor klemm!!
 
Takk for fine og støttende ord. De på sykehuset har vært fantastiske helt siden jeg kom inn 1800 i går til i dag på tidligvakt. Da kom trur jeg verdens mest ufølsome sykepleier inn. Pga ekstremt blodtrykksfall og styrt blødninger har jeg ikke klart å gå. Jeg trenger støtte til å gå samt store smerter. Inngrepet mitt var noe større enn normalt så det er grunnen. Nå ved legevissitten kom da denne sykepleieren og en lege som var enda mer usympatisk og kald. Lo av meg fordi jeg hadde blitt sykemledt og forklarte at jeg hadde sterke smerter samt styrtbldinger, det var ikke noe problem sa hu nå skulle jeg hjem. Ingen omtanke eller gode ord overhode. Har holdt meg fra gråting i hele dag. Gråt fælt på oppvpkningen for da skjønte jeg at nå var det over også pga mye støtte og omtanke herfra og mann/venner så klarte jeg meg uten å gråte. Helt til de kom inn. Det var faktisk det siste jeg trengte nå og all postitivitet og optimisme forsvant i det legen gikk ut døren :( helt forferdelig :(
Jeg blir så sint, så sint!!!! Det går seriøst ikke an. Er glad du fikk sagt i fra til ei an der, og jeg håper ho tar det videre!!!
De er helsepersonell og har lært bedre, helt forkastelig når du er i den tilstand du er!!!! Skulle gjerne satt de i en situasjon de er sårbare i, og behandlet de dårlig, så kunne de jo sett hvordan det føles. Fysj og fy!!!
 
Ja jeg ble helt sjokkert selv, kom inn en utrolig hyggelig jente nå som snakket med meg som jeg fortalte alt til. Hun beklaget så mye at jeg opplevde det. Hun fikk meg heldigvis litt opp. Men det der var faktisk helt forferdelig det møte med den sykepleieren og legen :(
Bra at du møtte ei som kunne veie litt opp, men overhodet ikke greit likavel. Også å le fordi du har vært sykemeldt? Jeg syns ikke du hadde behøvd å ha smerter en gang. Forsøk på å unngå en abort er mer enn god nok grunn. Helt aldeles forkastelig. Skamme seg, skulle de.
 
Dette var utrolig trist :( håper neste sitter raskt ❤️ men imellomtiden ta vare på hverandre og snakk med de du føler du får støtte av.

De var forkastelig mot deg! Blir sint å høre om så lite medmenneskelighet! Dette er vondt for deg også oppfører de seg slik... Hvem sykehus er dette? Uansett ikke noe om sykehuset, men de burde få høre det.
 
Makan!!!! Men merket dessverre selv på medisinstudiet at det var endel som hadde høy IQ men null i EQ og empati :(
 
Ikke slik det skal være :( har selv mistet sent en gang og måtte legges inn for utskrapning. Husker det var så fælt for det var liksom ingen omtanke eller sympati å få fra de som jobbet der. Ble liggende alene på et rom (på barsel!!!) og høre på andre sine nyfødte babyer som gråt. Det var noe av det fæleste jeg har vært med på, og ingen som var der med noen trøstende ord eller noe. Sender deg en god klem jeg ❤️
Nei stakkars stakkar deg! DET skal man ikke måtte gjøre! At de kan være så ufølsome å legge en som nettopp har mistet på føden?! Det er jo å be om enda mer forferdeligheter :( Sender deg en god god klem for at du måtte oppleve noe sant :( <3
 
Uff vennen dette fortjente du ikke altså, regner med du har gått igjennom det samme som oss andre med kvalme, og div også blir det sånn:(. Tenker masse på deg♡ stor klemm!!
Ja, gikk fult ut med alt. Sluttet å snuse, holdt meg unna alt som heter mat man ikke kan spise.Kvalme, kviser, bekkenløsning og alt som følger med, bekkenløsningen startet allerede i uke 6. En liste med utstyr og navn er klart og alt. Og det å miste på denne årstiden er faktisk helt ille. Sikkert ille hele året, men med alle de "triste" julesangene kan jeg jo ikke høre på radio før jeg begynner å gråte engang. :/ Tusen tusen takk<3
 
Jeg blir så sint, så sint!!!! Det går seriøst ikke an. Er glad du fikk sagt i fra til ei an der, og jeg håper ho tar det videre!!!
De er helsepersonell og har lært bedre, helt forkastelig når du er i den tilstand du er!!!! Skulle gjerne satt de i en situasjon de er sårbare i, og behandlet de dårlig, så kunne de jo sett hvordan det føles. Fysj og fy!!!
ja, det er helt grusomt at noen kan være så kalde når de har en "makt posisjon" som en lege og sykepleier. Jobber selv i helsevesenet og jeg tenker og vurderer hvert eneste ord jeg sier, akkurat pga dette. Man vet ALDRI hvordan personen oppfatter en situasjon, derfor er det så uendelig viktig å bøye, dra og vende på hvert eneste ord!! Jeg håper de fikk en klump i magen når de gikk ut. Hun jenta som kom inn etterpå ble hentet av denne kalde sykepleieren fordi hun trengte hjelp til noe. Så jeg håper hun tok det med henne da. Vil virkelig ikke at en annen en skal oppleve det samme, en annen en er kanskje fra før deprimert eller sliter psykisk, kan jo bare tenke seg hvordan den personen hadde opplevet det :(
 
Bra at du møtte ei som kunne veie litt opp, men overhodet ikke greit likavel. Også å le fordi du har vært sykemeldt? Jeg syns ikke du hadde behøvd å ha smerter en gang. Forsøk på å unngå en abort er mer enn god nok grunn. Helt aldeles forkastelig. Skamme seg, skulle de.
Nei, det skal ikke være nødvendig. Jeg ville bare prøve alt som var for at lille skulle holde seg inne i 9 mnd, ingenting annet. Men slike mennsker er typisk de som aldri har opplevd noe av det samme selv. Hadde ei vennine som var likedan, hun hadde aldri heller opplevd sorg på nært hold, hun har ingen empati eller medfølelse for noen andre enn seg selv. Trist at slike mennesker får en maktposisjon som lege/sykepleier :/
 
Dette var utrolig trist :( håper neste sitter raskt ❤️ men imellomtiden ta vare på hverandre og snakk med de du føler du får støtte av.

De var forkastelig mot deg! Blir sint å høre om så lite medmenneskelighet! Dette er vondt for deg også oppfører de seg slik... Hvem sykehus er dette? Uansett ikke noe om sykehuset, men de burde få høre det.
Mannen er en engel<3 alltid vist at han er myk på innsiden, men denne siden av han trudde jeg ikke han hadde klart å skjule i 9 snart 10 år. <3 han er fantastisk!
Vi fikk beskjed om helst å vente til mens ol hadde iallefall kommet 1 syklus, men det er ikke aktuelt. Har søkt og spørt masse rundt, og det er vist bare for å vite unnfangelse ol mer presist. Så vi kommer til å sette igang med en gang renselsen er over og samleieforbud (14dager) er over. De sier jo med HCG i blodet blir man raskere gravid, siden IVF prøvere får HCG for å lure kroppen, dermed bli lettere gravid. Denne gangen har vi det litt travelt, for ønsket er større en noen gang!

Så forferdelige ufølsome :/ Dette er på kalnes i østfold avd Gyn. Resten av jentene jeg hadde var fantastiske, bortsett fra de 2 som ødela alt.

takk for omtanke og fine ord<3
 
Nei, det skal ikke være nødvendig. Jeg ville bare prøve alt som var for at lille skulle holde seg inne i 9 mnd, ingenting annet. Men slike mennsker er typisk de som aldri har opplevd noe av det samme selv. Hadde ei vennine som var likedan, hun hadde aldri heller opplevd sorg på nært hold, hun har ingen empati eller medfølelse for noen andre enn seg selv. Trist at slike mennesker får en maktposisjon som lege/sykepleier :/
Ja, det er nok med at de mangler erfaring med lignende selv. Også føles det for dem så vanlig, fordi alle det skjer med ramler innom dem, og da nedvurderer de sorgen.

Jeg ser du skriver i et annet svar at du er klar for ny runde - veldig bra :) Jeg kjenner til veldig mange som har blitt gravide på første og andre pp etter en abort. Håper det går fort for dere :)
 
Ja, det er nok med at de mangler erfaring med lignende selv. Også føles det for dem så vanlig, fordi alle det skjer med ramler innom dem, og da nedvurderer de sorgen.

Jeg ser du skriver i et annet svar at du er klar for ny runde - veldig bra :) Jeg kjenner til veldig mange som har blitt gravide på første og andre pp etter en abort. Håper det går fort for dere :)
Ja, blir litt samlebånd desverre :/ Glemmer hver enkelt pasient, er nok noe i det du sier!

Ja, nå er jeg klar. Om fredag og lørdag så var det klart nei. Da ville jeg rett og slett ikke risikere det her en gang til. Mannen sa han ville det samme som meg så jeg ikke hadde no press på meg, han var fornøyd med 1, men ville jeg ha nr 2 så var han mer enn gjerne med på det. Så det var veldig deilig at jeg selv kunne ta den avgjørelsen. Så i går så fikk jeg en stor trang til å bli gravid på sekundet! Søkte rundt, og i dag har jeg ringt rundt. Da fikk jeg bekreftet at det IKKE er farlig å prøve før første mens, ingenting står i veien for det. Bare vi venter til renselsen er over og 14 dager pga faren for infeksjon. Mannen er kjempe klar så vi krysser ALT vi eier å har for at det klaffer med en gang<3 Ja de sier at veldig mange blir gravid kjapt etter pga kroppen allerede er så klar for en graviditet pga HCG i kroppen, så det passer veldig bra nå. Tusen takk! :)
 
Back
Topp