Da var det desverre min tur :(

LilleTuppa

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg sitter på sykehuset og får min spørste frykt sendt i ansiktet. Jeg har mistet barnet :( 11+3 i dag.

Trolig en av de værste dagene i livet mitt....

Det må være en fryktelig følelse. Sender deg en stor klem <3

Nei, det var trist å høre :(

Nei, så ufattelig trist :-(
Sender deg mange klemmer og håper du snart er tilbake i en termingruppe.
Ta vare på hverandre.

Jeg sitter på sykehuset og får min spørste frykt sendt i ansiktet. Jeg har mistet barnet :( 11+3 i dag.

Trolig en av de værste dagene i livet mitt....

Off så utrolig trist:(. Føler med deg :(. Var du inne å sjekket fordi du var redd det/ var det ul du var på om jeg kan spørre? :( sender deg en klemm!♡

Nei så trist... Sender over en klem.. Ta vare på hverandre

Så vondt å høre. Sender over en stor klem og varme tanker. Håper de rundt passer godt på deg og er gode med deg.

Ånei så forferdelig :-( hadde trodd at det skulle gå bra når du hadde klart deg så langt :-(
Håper du får god støtte av de du har nærmest, sender deg en god klem og masse lykke til videre ♡♡♡

åå, det var veldig veldig trist å høre :( Klem

Huff! Så utrolig trist. :( sender en kjempe klem å varme tanker <3

Off så utrolig trist:(. Føler med deg :(. Var du inne å sjekket fordi du var redd det/ var det ul du var på om jeg kan spørre? :( sender deg en klemm!♡
Jeg begynte å blø kraftig, uten noe smerter. Hadde åpen retur til sykehuset fra sist så dro ned. Kom ut koagulert blod samt frisk. Da sjekket vi og noe rester igjen så venter på operasjon som er om 5 min :/ takk<3

Takk for varme tanker og gode ord<3 hjelper i en slik situasjon. Bare noen dager igjen til 12 uker :(

Back
Topp