Da var det blitt onsdag:D

Hei hei:)
Her sto hele gjengen opp rett før 9:D Liana våkna først kl 6, så kl halv 7, og sovnet heldigvis igjen!:)
Snuppene er i barnehagen og jeg sitter lettere slengt i sofan med bv:) skal straks få i meg litt frokost:)

Ingen planer idag, her tar jeg ofte ting veldig på sparket:P for planer er så vanskelig å følge uansett:P haha..

Lille Liana er en luring! Hun hylskriker (mest av sinne) når pappan leverer hun i bhg, men leverer jeg hun, så bare vinker hun til meg:P haha.. bedre for meg da! Men man ser godt hvem som er favoritten for tiden:rolleyes::p

Flere uker av og på :p Men det er typisk med på denne tiden av året da :D

Ja, det er dessverre det:o Får håpe formen blir fort fin igjen:)

Absolutt på tide! :)
Den buksa er kjøpt på H&M. Den er i myk cordfløyel, og er skikkelig lun nå som det er kaldere ute. Også har den noen rysjer over skuldrene, så den er litt søt syns jeg. Jeg er så glad for at den er mørk, slik at flekker ikke vises så godt..;)
Jeg er så glad i sånne selebukser, synes de er såå søte i det;):rolleyes: mørke farger liker vi! :D

*Surfer mobilt*

Klærne er ikke lagt sammen ennå:eek::p;):cool:1382521733609.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ehm..Nei, det er enklest å komme seg opp foreløpig. Det endte med et fall denne gangen, for å si den sånn.:p Tipper at hun lærer det seg fort, med det tempoet som hun holder for tida, but it aint gonna be in the stairs, little miss Jenny!;)

Uff, falt hu ned trappa?:o Gikk det bra med Jenny? Moro hu er blitt så aktiv:D Emmeth har falt ned noen trinn før han også, men har ikke lært av det virker det som! For så snart han får sjansen til og klatre i trappa benytter han det;):o Og det går ikke akkurat sakte heller..
Vi har grind rundt ovnen og døren i stua, så Emmeth kommer seg ikke ut til trappa;) Men skal på IKEA til uka og kjøpe 2 trappegrinder for det. Kan jo skje en glipp og jentene, jeg eller mannen glemmer og lukke grinden på stua og da er det greit og ha grind opp til trappa og;)

God bedring fruH .. håper det gir seg snart :)
Mammatil2etc...orker ikke skrive hele nicket ;-) så søt og god gutt da. Er til å spise opp. Flink til å spise også.kos dere sammen alene hjemme... med alle klæra :)
Lilla87 så flink Jenny er!! Skikkelig fremskritt på kort tid. Hun er jo så nydelig :)

Vi har spist karbonadet til frokost. Namnam..har fått sovet til 09.45,dusja og sminket meg. Vi skal ut å finne på noe,så fort lille minkungen min våkner. Kanskje leos lekeland..får se. Skal bytte en blazer i hvert fall.. grått og trist vær ute... as usual :'( Ha en fiiiiin dag jenter :cool::cool::cool::cool::cool:
Sent from my GT-I9300

Takktakk:) Nei, har ett litt for langt nick, men det blei bare sånn;):D:p
Så nice med en god frokost og sove lenge:D Heldiggrisen:)
Grått og trist her også, om det kan trøste litt!;)
Ha en fin dag dere også:)

Såå go' han er:rolleyes::D flink til å spise selv å!
Tør nesten ikke å gi Liana rå grønnsaker, for hun har sååå lett for å sette ting i halsen:oops: kansje ikke så rart når hun stapper munnen full heller :p

Takk:D
Joda, han spiser stort sett det meste selv:) meeen om han stapper munnen for full(noe han titt og ofte gjør) så brekker han seg litt han også, men går som regel veldig bra:) Og virker som han har begynt og lære seg at han må spise litt og litt og ikke ALT på en gang:);)

Uff, falt hu ned trappa?:o Gikk det bra med Jenny? Moro hu er blitt så aktiv:D Emmeth har falt ned noen trinn før han også, men har ikke lært av det virker det som! For så snart han får sjansen til og klatre i trappa benytter han det;):o Og det går ikke akkurat sakte heller..
Vi har grind rundt ovnen og døren i stua, så Emmeth kommer seg ikke ut til trappa;) Men skal på IKEA til uka og kjøpe 2 trappegrinder for det. Kan jo skje en glipp og jentene, jeg eller mannen glemmer og lukke grinden på stua og da er det greit og ha grind opp til trappa og;)
Ja, hun sklei sidelengs, bumpa hode i gelenderet og "falt" ett trinn. Jeg satt jo allerede der så det gikk bra da, men en liten kakk fikk hun seg.:) Må bare regne med noen blåkuler og vondter fremover, men skal ikke helle bensin på bålet, så her skal det grind opp. ;) Lurt å ha litt basic-sikring når de små er over alt på en og samme tid.

Hei hei:)
Her sto hele gjengen opp rett før 9:D Liana våkna først kl 6, så kl halv 7, og sovnet heldigvis igjen!:)
Snuppene er i barnehagen og jeg sitter lettere slengt i sofan med bv:) skal straks få i meg litt frokost:)

Ingen planer idag, her tar jeg ofte ting veldig på sparket:p for planer er så vanskelig å følge uansett:p haha..

Lille Liana er en luring! Hun hylskriker (mest av sinne) når pappan leverer hun i bhg, men leverer jeg hun, så bare vinker hun til meg:p haha.. bedre for meg da! Men man ser godt hvem som er favoritten for tiden:rolleyes::p

Hu har nok lagt merke til at det har kommet en liten ny i familien og vil ha mamma litt for seg selv igjen;) Var sånn her også med N:) Det går seg til, helt normalt:) Herlig med en sein morgen og sove lenge:) Greit og bare ta dagen sånn som den kommer;) Her er ikke klærne lagt sammen ennå, men er igang ed og vaske mer klær da;) hehehe..

God bedring fruH .. håper det gir seg snart :)
Mammatil2etc...orker ikke skrive hele nicket ;-) så søt og god gutt da. Er til å spise opp. Flink til å spise også.kos dere sammen alene hjemme... med alle klæra :-)
Lilla87 så flink Jenny er!! Skikkelig fremskritt på kort tid. Hun er jo så nydelig :-)

Vi har spist karbonadet til frokost. Namnam..har fått sovet til 09.45,dusja og sminket meg. Vi skal ut å finne på noe,så fort lille minkungen min våkner. Kanskje leos lekeland..får se. Skal bytte en blazer i hvert fall.. grått og trist vær ute... as usual :'( Ha en fiiiiin dag jenter :cool::cool::cool::cool::cool:
Sent from my GT-I9300
Så deilig å få ligge lenge. Heldig du er!!:D Kos dere på dagens eventyr!!! (Og ja, nå går det fryktelig fort med Jenny.. Spennende for alle her hjemme.;) )

Ja, hun sklei sidelengs, bumpa hode i gelenderet og "falt" ett trinn. Jeg satt jo allerede der så det gikk bra da, men en liten kakk fikk hun seg.:) Må bare regne med noen blåkuler og vondter fremover, men skal ikke helle bensin på bålet, så her skal det grind opp. ;) Lurt å ha litt basic-sikring når de små er over alt på en og samme tid.

Fikk seg en liten kul hu da;):o
Godt du satt der, er nok det sikreste også:P
Ja, det er det altså, for de små er så kjappe, 2 sekund er alt som skal til!

God dag :)

Fie søv heile natta igjen :D
Ho e no i barnehagen, og eg e på skola :)

Det e regn her i dag :confused: og dt e skikkele glatt i dag, regn å is, å sørpa i dag, lite arti å kjør bil i dag :p

<3 Fie Elise <3

Da sitter a mor med kopp nytrakta kaffe og BV på pcen;):coffee2Og knasker pepperkaker, jadda, det hører med det og:D;)*knis*
Emmeth våkner nok snart:) Slapper av inntil da:) Idag er det en rolig dag uten planer. Mannen og jentene er på jobb, skole og bhge, så jeg nyter stillheten og alenetia sammen med Emmeth:) En haug ed klær og legge sammen, så det får Emmeth`n også hjelpe til med, eller han roter det ut igjen iallfall;) Det er nå en slags hjelp det og:D Det regner, regner og regner her. Så ikke sikkert jeg gidder og begi meg ut i det, vi får se:)

Hva er planene deres idag?:)

Ha en fin dag, folkens:)

Kos dere med å legge sammen klær, når nasse blir med på det skaffer hun i allefall oversikt med å kaste alt ut på gulvet:D

Litt klesvask på planen her også, men ellers ikke så mye! For en gangs skyld. Merker jeg er litt sliten med en forkjølelse som aldri slår helt ut, har gått slik en stund nå. Kunne heller bare vært skikkelig syk en liten uke og så blitt ferdig med det :p
Lillebror og jeg har spist frokost, mannen leverte T i dag.
Han leker mens jeg strikker ferdig en lue til eldstemann.
Straks kommer ene søstra mi innom på kaffe :D

Så hyggelig, kos dere masse:-)

Heihei.
Vi hadde ei våken jente kl.02 i natt, men mannen roa henne fort ned og vi sov videre til 06.30. I dag fikk vi klemt inn en fellesfrokost også, så vi har hatt en koselig morgen sammen. :) Da mannen dro på jobb, var Jenny borte ved døra med én gang. Deretter fortsatte hun bort til loftstrappa, så nå er den oppdaga også. Vis vedlegget 36637Vis vedlegget 36635
Nå har vesla blitt henta av dm, mens jeg sitter med bv + kaffekoppen og venter på at arbeidslysten skal melde seg. Skal lese litt, bestille flybilletter og hotellrom til neste ukes samling, ringe rundt og ordne meg et sted jeg kan ta skriftlig eksamen i nærheten, vaske litt klær og lage middag.

Det hadde hun dreisen på:rolleyes::)

Back
Topp