Da var det blitt onsdag:D

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da sitter a mor med kopp nytrakta kaffe og BV på pcen;):coffee2Og knasker pepperkaker, jadda, det hører med det og:D;)*knis*
Emmeth våkner nok snart:) Slapper av inntil da:) Idag er det en rolig dag uten planer. Mannen og jentene er på jobb, skole og bhge, så jeg nyter stillheten og alenetia sammen med Emmeth:) En haug ed klær og legge sammen, så det får Emmeth`n også hjelpe til med, eller han roter det ut igjen iallfall;) Det er nå en slags hjelp det og:D Det regner, regner og regner her. Så ikke sikkert jeg gidder og begi meg ut i det, vi får se:)

Hva er planene deres idag?:)

Ha en fin dag, folkens:)

Litt klesvask på planen her også, men ellers ikke så mye! For en gangs skyld. Merker jeg er litt sliten med en forkjølelse som aldri slår helt ut, har gått slik en stund nå. Kunne heller bare vært skikkelig syk en liten uke og så blitt ferdig med det :p
Lillebror og jeg har spist frokost, mannen leverte T i dag.
Han leker mens jeg strikker ferdig en lue til eldstemann.
Straks kommer ene søstra mi innom på kaffe :D

Heihei.
Vi hadde ei våken jente kl.02 i natt, men mannen roa henne fort ned og vi sov videre til 06.30. I dag fikk vi klemt inn en fellesfrokost også, så vi har hatt en koselig morgen sammen. :) Da mannen dro på jobb, var Jenny borte ved døra med én gang. Deretter fortsatte hun bort til loftstrappa, så nå er den oppdaga også. 1382512249753.jpg1382512231865.jpg
Nå har vesla blitt henta av dm, mens jeg sitter med bv + kaffekoppen og venter på at arbeidslysten skal melde seg. Skal lese litt, bestille flybilletter og hotellrom til neste ukes samling, ringe rundt og ordne meg et sted jeg kan ta skriftlig eksamen i nærheten, vaske litt klær og lage middag.

Litt klesvask på planen her også, men ellers ikke så mye! For en gangs skyld. Merker jeg er litt sliten med en forkjølelse som aldri slår helt ut, har gått slik en stund nå. Kunne heller bare vært skikkelig syk en liten uke og så blitt ferdig med det :p
Lillebror og jeg har spist frokost, mannen leverte T i dag.
Han leker mens jeg strikker ferdig en lue til eldstemann.
Straks kommer ene søstra mi innom på kaffe :D

Ja, det er ikke til og stikke under ei stol at du er ei aktiv frøken:p;):D Godt for kropp og sinn og ta det litt rolig også:)

Kjedelig forkjølelsen ikke bryter ut, men bare er der spnn halvveis:eek::oops: hvor lenge har du vært litt uggen?

Koselig med strikking:D;)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Heihei.
Vi hadde ei våken jente kl.02 i natt, men mannen roa henne fort ned og vi sov videre til 06.30. I dag fikk vi klemt inn en fellesfrokost også, så vi har hatt en koselig morgen sammen. :) Da mannen dro på jobb, var Jenny borte ved døra med én gang. Deretter fortsatte hun bort til loftstrappa, så nå er den oppdaga også. Vis vedlegget 36637Vis vedlegget 36635
Nå har vesla blitt henta av dm, mens jeg sitter med bv + kaffekoppen og venter på at arbeidslysten skal melde seg. Skal lese litt, bestille flybilletter og hotellrom til neste ukes samling, ringe rundt og ordne meg et sted jeg kan ta skriftlig eksamen i nærheten, vaske litt klær og lage middag.

Hihi, så flink hu er:) er hu like flink til og gå ned igjen, som hu er til og gå opp? Det ekke Emmeth for og si det sånn:p Flinka, gang i deg også må jeg si:p;):eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Heihei.
Vi hadde ei våken jente kl.02 i natt, men mannen roa henne fort ned og vi sov videre til 06.30. I dag fikk vi klemt inn en fellesfrokost også, så vi har hatt en koselig morgen sammen. :) Da mannen dro på jobb, var Jenny borte ved døra med én gang. Deretter fortsatte hun bort til loftstrappa, så nå er den oppdaga også. Vis vedlegget 36637Vis vedlegget 36635
SÅ FLINK HUN ER, ser veldig spennende ut :D

Ja, det er ikke til og stikke under ei stol at du er ei aktiv frøken:p;):D Godt for kropp og sinn og ta det litt rolig også:)

Kjedelig forkjølelsen ikke bryter ut, men bare er der spnn halvveis:eek::oops: hvor lenge har du vært litt uggen?

Koselig med strikking:D;)
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Flere uker av og på :p Men det er typisk med på denne tiden av året da :D

Hihi, så flink hu er:) er hu like flink til og gå ned igjen, som hu er til og gå opp? Det ekke Emmeth for og si det sånn:p Flinka, gang i deg også må jeg si:p;):eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Ehm..Nei, det er enklest å komme seg opp foreløpig. Det endte med et fall denne gangen, for å si den sånn.:p Tipper at hun lærer det seg fort, med det tempoet som hun holder for tida, but it aint gonna be in the stairs, little miss Jenny!;)

Heihei.
Hihi, se på henne da:D på tide med trappegrind? :p
Du den buksa var skikkelig søt! Hvor kommer den fra?

*Surfer mobilt*

God formiddag :)
Tar meg en kaffepause og litt bv! :p
Hermine sov i ett til kl 05, kava til 06, fikk mme og tok dag:eek: aldri vært så tidlig våken før :p Ga beskjed til bhg at hun måtte få sove etter frokost, er spent på hvordan det gikk! ;)

I ettermiddag skal vi til mamma og spise middag, og så skal jeg på visning på et hus i samme område som både mine foreldre og svigers bor. Det blir spennende :D

Er -4 og endel snø her nå, huttemegtu!

*Surfer mobilt*

Da sitter a mor med kopp nytrakta kaffe og BV på pcen;):coffee2Og knasker pepperkaker, jadda, det hører med det og:D;)*knis*
Emmeth våkner nok snart:) Slapper av inntil da:) Idag er det en rolig dag uten planer. Mannen og jentene er på jobb, skole og bhge, så jeg nyter stillheten og alenetia sammen med Emmeth:) En haug ed klær og legge sammen, så det får Emmeth`n også hjelpe til med, eller han roter det ut igjen iallfall;) Det er nå en slags hjelp det og:D Det regner, regner og regner her. Så ikke sikkert jeg gidder og begi meg ut i det, vi får se:)

Hva er planene deres idag?:)

Ha en fin dag, folkens:)

Haha spise pepperkaker (og alt annet snop) er gøy:D:p

Ja de skal gjerne hjelpe til, disse små:rolleyes: hvor mye hjelp man egentlig får kan vel diskuteres:P:)

Ha en fin dag du også<3

Hihi, se på henne da:D på tide med trappegrind? :p
Du den buksa var skikkelig søt! Hvor kommer den fra?

*Surfer mobilt*
Absolutt på tide! :)
Den buksa er kjøpt på H&M. Den er i myk cordfløyel, og er skikkelig lun nå som det er kaldere ute. Også har den noen rysjer over skuldrene, så den er litt søt syns jeg. Jeg er så glad for at den er mørk, slik at flekker ikke vises så godt..;)

God bedring fruH .. håper det gir seg snart :)
Mammatil2etc...orker ikke skrive hele nicket ;-) så søt og god gutt da. Er til å spise opp. Flink til å spise også.kos dere sammen alene hjemme... med alle klæra :-)
Lilla87 så flink Jenny er!! Skikkelig fremskritt på kort tid. Hun er jo så nydelig :-)

Vi har spist karbonadet til frokost. Namnam..har fått sovet til 09.45,dusja og sminket meg. Vi skal ut å finne på noe,så fort lille minkungen min våkner. Kanskje leos lekeland..får se. Skal bytte en blazer i hvert fall.. grått og trist vær ute... as usual :'( Ha en fiiiiin dag jenter :cool::cool::cool::cool::cool:
Sent from my GT-I9300

Heihei.

Trapper er alltid gøy:D haha.. søta:rolleyes:

Sender over litt arbeidslyst-støv som hjelp:P;)

Skrytebilder av Emmeth:):p Akkurat kost oss med frokost:) han spiser gjerne en hel Advokado selv:eek: pluss en halv brødskive, agurk og litt paprika også en pepperkake som dessert:D:p
Vis vedlegget 36643
Vis vedlegget 36644
Vis vedlegget 36647
Vis vedlegget 36649
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Såå go' han er:rolleyes::D flink til å spise selv å!
Tør nesten ikke å gi Liana rå grønnsaker, for hun har sååå lett for å sette ting i halsen:oops: kansje ikke så rart når hun stapper munnen full heller :P

Back
Topp