Da var deg fredag og HELG:-)

God morgen!!
God bedring til Mathea! Ikke noe ålræit å være syk..:(
Lykke til på siste jobbdagen før ferie, Flaksimummy! Har dere planer for ferien? :)

Her stod vi opp 07.20 - etter at Jenny har sovet rundt. Vi la henne før 19 i går, så det gjorde godt til liten og stor. Nå er det full fres her! Ledninger, bøker, fjernkontrollene, og ovnen skala pirkes borti, og det er så gøy at jenta vår har blitt så mobil iløpet av noen dager. ♡
Kaffen traktes og egga kokes - nå blir det frokost.

hehe blir fort en del rot når de kommer seg rundt :P:)
Frokosten høres digg ut! :)

God morgen. Ungene våknet akkurat. Kl er en time tilbake her. Tror det blir strand idag også.... men.er sykt forkjøla.lukter eller smaker ingenting.feber igår.og ikke noe i form :-(
Legger med et par bilder. Wael som helte mme over Mina bl.a :)
♥♥♥♥

Fine bilder :) men synd du er syk :( masse god bedring til deg!

God morgen! Nå er jeg klar for siste dagen på jobb før en uke ferie :) ungene stod opp klokka 6 idag, så her er vi ganske uthvilte :) kaster i meg en brødskive før jeg må kjøre.. Ha en fin dag, og god bedring til mathea!! (Her har barnehagen sommerferie i 3 uker, så ikke no barnehage på Nikolai i juli.. )

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

uthvilte kl 6?:eek::P hadde aldri jeg vært :P heheh.. Her har bhgen åpent så lenge det er behov av foreldre å ha dem der :) + at juli er betalingsfri måned :D

Takk for det! :)
Ja, hun er ei skikkelig lure.. Vi kommer til å oppleve mange rampestreker med den der tror jeg.;)

hehehe ja dere kommer nok til å oppleve litt tull og tøys i årene fremover :P:) hehe..

Hei Hei :)

Her sto pappan opp med jentene kl halv 8 idag :) jeg sov til halv 11 :D
Liana sover luren sin, og Emira pusler et puzlespill med 60 brikker :eek::D beregnet for 4+, og hun er 3år ;)
Men uff hun har noen voldsomme humørsvigninger idag!:eek: noe som kan være ganske så slitsomt for en mor med lite tålmodighet for tiden :P får ta dem ut når Liana har våknet og spist ;):)

Ha en strålende dag!

God morgen!!
God bedring til Mathea! Ikke noe ålræit å være syk..:(
Lykke til på siste jobbdagen før ferie, Flaksimummy! Har dere planer for ferien? :)

Her stod vi opp 07.20 - etter at Jenny har sovet rundt. Vi la henne før 19 i går, så det gjorde godt til liten og stor. Nå er det full fres her! Ledninger, bøker, fjernkontrollene, og ovnen skala pirkes borti, og det er så gøy at jenta vår har blitt så mobil iløpet av noen dager. ♡
Kaffen traktes og egga kokes - nå blir det frokost.
Det er både gøy og slitsomt når de kommer seg rundt :D her står ingenting i fred, så gleder meg til å kunne ha duk og pynteting på bordet igjen ;) blir vel om et par år :p

Vi skal litt på en campinghytte i bø, også skal vi på en hytte i Risør :) oooooogså skal vi pusse opp barnerom!

uthvilte kl 6?:eek::P hadde aldri jeg vært :P heheh.. Her har bhgen åpent så lenge det er behov av foreldre å ha dem der :) + at juli er betalingsfri måned :D
Jepp! Elise pleier å stå opp fem, så sover hun til seks er det jo helt gull! Jeg står jo opp seks når jeg skal på jobb uansett ;) må ikke betale for juli vi heller, men det er lite fleksibelt...

Hvordan syke har de vært? :'( Håper de er bedre nå. Ja. Fantastisk å være med Khalid igjen ♥♥ Det er såååå varmt
Sikkert 35 g.. deilig å endelig få nett på tlf :-) Hrt er det ramadan. Hadde ikke klart meg uten drikke og mat i varmen..

♥♥♥♥

Wow, det er varmt det:eek: da hadde doffen, a mor, daua her i huset:cool:;)det skjønner jeg veldig godt♥♥♥♥ vi har det best sammen med våre kjære:rolleyes: du har hatt spysjuke og vært og er veldig forkjølet. Så snørr alle veier:p ah, så koselig:) ønsker dere en fin ramadan:):)

Da blei det boller da:p;):D
Jentene som har laget de og tilogmed pensla de med egg selv:D:D:D stolt mammis, jaaaah:D:D:D:rolleyes: de ser litt mørke ut på bildet men er ikke det:)
1373636852101.jpg

God bedring til snuppa di, supermamma! ;):) rart de ikke har tatt kontakt med deg for å si ifra jao_O boller høres godt ut! :) fikk lyst på det NÅ! :P når jeg baker boller, så har jeg ofte vaniljekrem inni dem :)
Ha en fin dag du også ;)

Har nedfryst hjemmelaga vaniljekrem fra sist;) men nå i varmen blir det for mektig synes jeg:p;):D jah, syned det var merkelig de ikke hadde ringt meg og sagt hu var dårlig?:eek::oops: de skal da gjøre det:)

Nå er vi bare 2,5 timer hjemmefra:D skal bli kjekt å komme hjem etter 3 uker borte!
Nå spiser vi middag på ei veikro, saltkjøtt og kålrotstappe :rolleyes: Hermine spiste tex-mexgryte fra Semper. De har SÅ mye god barnemat, smaker faktisk annet enn hermetisk av glassmaten deres! Synd den ikke finnes i Norge! :confused:
Snuppa spiser middag mens Huskyen hennes ser på:
1373639324322.jpg

*Surfer mobilt*

Nå er vi bare 2,5 timer hjemmefra:D skal bli kjekt å komme hjem etter 3 uker borte!
Nå spiser vi middag på ei veikro, saltkjøtt og kålrotstappe :rolleyes: Hermine spiste tex-mexgryte fra Semper. De har SÅ mye god barnemat, smaker faktisk annet enn hermetisk av glassmaten deres! Synd den ikke finnes i Norge! :confused:
Vis vedlegget 22034

*Surfer mobilt*

Blir nok godt og komme hjem igjen også:) fiiine Hermine:rolleyes::rolleyes:

Så mange fine bilder av unger, Strand og boller :)
Vi har vært på stranda på en liten øy utenfor Arendal i dag! Lillebror har krabbet naken i sanden i flere timer :)
Håper på en liten porsjon strandliv i morgen før vi skal tilbake til svigermor på Tjøme :)
Har tatt strandbilder i dag, men de er litt for nakne :-p

Hei Hei :)

Her sto pappan opp med jentene kl halv 8 idag :) jeg sov til halv 11 :D
Liana sover luren sin, og Emira pusler et puzlespill med 60 brikker :eek::D beregnet for 4+, og hun er 3år ;)
Men uff hun har noen voldsomme humørsvigninger idag!:eek: noe som kan være ganske så slitsomt for en mor med lite tålmodighet for tiden :P får ta dem ut når Liana har våknet og spist ;):)

Ha en strålende dag!

Heldiggrisen som fikk sove leeenge:D:D:D velfortjent selvsagt:p:cool:;):D:rolleyes: ja, unger kan og teste noen ganger:p kan jo selvsagt ha gode og dårlige dager som oss andre også, da:)

Så mange fine bilder av unger, Strand og boller :)
Vi har vært på stranda på en liten øy utenfor Arendal i dag! Lillebror har krabbet naken i sanden i flere timer :)
Håper på en liten porsjon strandliv i morgen før vi skal tilbake til svigermor på Tjøme :)
Har tatt strandbilder i dag, men de er litt for nakne :-p

Åååh, så herlig med kose- og kvalitetstid på stranda:D:D:D åååh, det er så deilig på Tjøme:rolleyes:;) kose dere masse:) skjønner godt bildene viser litt for mye hud;)

Fie e ikje nå gira på å ska søv på ettermidagen lenger :-S men no søv ho litt :-P bi vell seinkveill på ho :-P

Sleng me et bilde av snuppi så kosa seg ute i dag :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1373645003818.jpg
    1373645003818.jpg
    123,5 KB · Visninger: 14
Vis vedlegget 22034

*Surfer mobilt*
Du vet semper er det samme som småfolk? :)

Her var det morgen kl 5:45 etter ei natt med mye rolp og tøys. Sliten!! Den lille banditten min sover litt nå, heldigvis :) Vet ikke helt hva vi skal i dag. Mulig det blir en tur til Frognerparken og mate endene i andedammen :)
Grattis med 10 mnd til Jenny :D
God bedring til Mathea og lennypenny :)
Og god ferie til deg, FlaksiMummy :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Koselig med mating av ender:D Tidelig morgen hos deg også, ja;) Alltid like hyggelig det:p Da er det bare og bøtte innpå med KAFFE og sette på morgen barne-tv, selvsagt;) hihi:p Nå sitter jeg og hiver innpå med smågodt;) sunt, nei, men veldig godt:D^^ Håper Asle sover godt i natt:)<3

Back
Topp