Da var deg fredag og HELG:-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Vi sto opp halv 5 idag, Neline våkner som vanlig i det siste før fuglene fiser :eek: Sambo er sendt av gårde på jobb og Mathea er hjemme hu også, hu har feber og er skikkelig forkjølet! Hadde hosta noe veldig i bhgen igår og ikke vært helt i form, så rart de ikke hadde ringt meg og sagt ifra?! Emmeth sover ennå og sover nok 8:) Han var våken 2 ganger i natt og Mathea var våken fra halv 3 til halv 4 pga hostingen ikke ville ta slutt. Planene for dagen er muligens og bake boller og ellers ta meg av rakkarungene mine:D Nå er jeg godt igang med dagens første kopp :coffee Det trengs :laughing002 Ha ei fin dag, jenter:)

God morgen! Nå er jeg klar for siste dagen på jobb før en uke ferie :) ungene stod opp klokka 6 idag, så her er vi ganske uthvilte :) kaster i meg en brødskive før jeg må kjøre.. Ha en fin dag, og god bedring til mathea!! (Her har barnehagen sommerferie i 3 uker, så ikke no barnehage på Nikolai i juli.. )

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen!!
God bedring til Mathea! Ikke noe ålræit å være syk..:(
Lykke til på siste jobbdagen før ferie, Flaksimummy! Har dere planer for ferien? :)

Her stod vi opp 07.20 - etter at Jenny har sovet rundt. Vi la henne før 19 i går, så det gjorde godt til liten og stor. Nå er det full fres her! Ledninger, bøker, fjernkontrollene, og ovnen skala pirkes borti, og det er så gøy at jenta vår har blitt så mobil iløpet av noen dager. ♡
Kaffen traktes og egga kokes - nå blir det frokost.

God morgen. Ungene våknet akkurat. Kl er en time tilbake her. Tror det blir strand idag også.... men.er sykt forkjøla.lukter eller smaker ingenting.feber igår.og ikke noe i form :-(
Legger med et par bilder. Wael som helte mme over Mina bl.a :-)
♥♥♥♥

Vedlegg

• 1373608405167.jpg
    1373608405167.jpg
    28,7 KB · Visninger: 37
  • 1373608456699.jpg
    1373608456699.jpg
    34,9 KB · Visninger: 37
  • 1373608475171.jpg
    1373608475171.jpg
    41 KB · Visninger: 37
  • 1373608503278.jpg
    1373608503278.jpg
    81 KB · Visninger: 37
  • 1373608516346.jpg
    1373608516346.jpg
    37 KB · Visninger: 37
  • 1373608602491.jpg
    1373608602491.jpg
    69,9 KB · Visninger: 37
God morgen. Ungene våknet akkurat. Kl er en time tilbake her. Tror det blir strand idag også.... men.er sykt forkjøla.lukter eller smaker ingenting.feber igår.og ikke noe i form :-(
Legger med et par bilder. Wael som helte mme over Mina bl.a :-)
♥♥♥♥
Oi, så herlig dere har det!!! Her er det grått og 12grader, så sommeren er ikke noe å skryte over i år heller..:confused:

Jenny er forresten 10mnd i dag!
Tok noen bilder ved frokostbordet;
1373611937553.jpg
Lange fingre..
1373611954625.jpg
La brødbitene sine på gulvet
1373611965095.jpg
Skikkelig lur!!

Goood Morgen :) Fie ha holdt styring i heile natt :confused:
Våkna i halv 1 og fekk melk, og drakk mye, meeen våkna alikavell halv 2, og styra o_O
og holdt på sånn nestn heile natta :/
Eg trur den ei ny tann på vei :/

Ho ha spist frokost, og ska snart legg seg tell første kvila si :)
Ellers så ska vi ut i dag å test ut nye reima dressn :)

God morgen! Nå er jeg klar for siste dagen på jobb før en uke ferie :) ungene stod opp klokka 6 idag, så her er vi ganske uthvilte :) kaster i meg en brødskive før jeg må kjøre.. Ha en fin dag, og god bedring til mathea!! (Her har barnehagen sommerferie i 3 uker, så ikke no barnehage på Nikolai i juli.. )

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Det skal bli godt med en ukes ferie kan jeg tenke meg:D Velfortjent:) Takk for det:) Hu er ganske slapp og vil bare ligge på sofaen og se på tv`n og slappe av. Emmeth er lagt til sin første lur og Neline er også lagt til en liten lur som siden hu sto opp halv 5, så hu var trøtt! Etterpå skal vi bake boller:D Jentene har hatt sine 3 uker med ferie:) Så de begynte i bhgen igjen nå i mandags. Her er bhgen åpen hele sommeren, men bhgen de gikk i der vi bodde før stengte også i 3 uker i juli!

Legger med et par bilder. Wael som helte mme over Mina bl.a :)
♥♥♥♥

For noen flotte bilder, PENA<3:D:p Hihi, Mina virka like blid fordet om hu hadde mme over hele seg:D Nydelige lille tulla di<3:) Dere har det fantastisk vakkert der du bor<3 Usj, skikkelig kjipt og være dårlig. Håper du blir fort frisk igjen, søte du:) God bedring:)

God morgen!!
God bedring til Mathea! Ikke noe ålræit å være syk..:(
Lykke til på siste jobbdagen før ferie, Flaksimummy! Har dere planer for ferien? :)

Her stod vi opp 07.20 - etter at Jenny har sovet rundt. Vi la henne før 19 i går, så det gjorde godt til liten og stor. Nå er det full fres her! Ledninger, bøker, fjernkontrollene, og ovnen skala pirkes borti, og det er så gøy at jenta vår har blitt så mobil iløpet av noen dager. ♡
Kaffen traktes og egga kokes - nå blir det frokost.

Så gøy hu kommer seg skikkelig rundt nå, blitt ei lita racer på ålinga;):p:D :gen014 Ovenen testes flittig ut her også og blir kjempeSINT når han får høre NEI fra mamma eller pappa, for er da så spennende. Har sykt respekt for stekeovner, er skummelt! Fettern min fikk kokende olje over seg da han var 10 mnder gammal. Han sto og dro i ovndøra også dat panna ned selvsagt:( Men han kom seg etter og ha vært på sykehus ei god stund og har ingen arr, heldigvis:)<3 Tror Emmeth blir elektriker når han blir stor, så interessert som han er i ledninger og alt med strøm i seg :oops: :eek: o_O :cool: Men han har faktisk begynt og høre etter når vi sier nei. Herlig med god frokost:D

For noen flotte bilder, PENA<3:D:p Hihi, Mina virka like blid fordet om hu hadde mme over hele seg:D Nydelige lille tulla di<3:) Dere har det fantastisk vakkert der du bor<3 Usj, skikkelig kjipt og være dårlig. Håper du blir fort frisk igjen, søte du:) God bedring:)

Takk for det søta ♡ Hun syntes det var morsomt med melk over hele seg ;-) Var på apoteket nå. Fikk hostesaft og noe for feber.nesa.hodepinen. Håper det hjelper. Hvordan går det med deg og dine små? :-D ★★

♥♥♥♥

Goood Morgen :) Fie ha holdt styring i heile natt :confused:
Våkna i halv 1 og fekk melk, og drakk mye, meeen våkna alikavell halv 2, og styra o_O
og holdt på sånn nestn heile natta :/
Eg trur den ei ny tann på vei :/

Ho ha spist frokost, og ska snart legg seg tell første kvila si :)
Ellers så ska vi ut i dag å test ut nye reima dressn :)

Oh noo, tenner= Lite nattesøvn her i huset også. Hvordan går det med henne? har hu feber også? Håper hu får sovet litt på dagtid sånn så du også får hvilt deg litt:)<3 Moro og være ute og leke:) Her er det varmt, spådd 24 grader idag:)

Takk for det søta ♡ Hun syntes det var morsomt med melk over hele seg ;-) Var på apoteket nå. Fikk hostesaft og noe for feber.nesa.hodepinen. Håper det hjelper. Hvordan går det med deg og dine små? :-D ★★

♥♥♥♥

Ja, får da sannelig håpe det virker og at du blir bedre i formen fort igjen:) Trenger helsa si er på topp når mna har sånne småtasser;):p :love017 Jaaaah, hu virka i grunn kjempfornøyd og glisa*fnis* Her er alt i grunn bare bra, er lei syke barn nå, men ellers er alt tipp topp:) skjer noe nytt hver dag, Emmeth er over alt og utforsker det som utforskes kan;) Hvordan går det med dere? Godt og være tilbake igjen samlet?:) God bedring, søta<3

Oh noo, tenner= Lite nattesøvn her i huset også. Hvordan går det med henne? har hu feber også? Håper hu får sovet litt på dagtid sånn så du også får hvilt deg litt:)<3 Moro og være ute og leke:) Her er det varmt, spådd 24 grader idag:)

Ho har heldigvis ikje feber, og ho har ikje sånn kjæmpe ont, men det palg ho, ho sutter mysje...ja, ho bruk å søv 2-3 tima på formiddagen no :) og då sett eg meg i sofaen og jær INGENTENG!!! :) ja, her e der ikje akkurat sommar ver her oppe :/ Her e det 12-13 grader :( så når vi ska ut så bi det på med reima dress å lua og sko på snuppa ;)

Så godt hu er feberfri i det minste:) Ja, tenner kan være utrolig plagsomt for de små(voksne og:p) Så godt hu sover noen timer ila dagen så du får litt pause og hvilt kroppen litt:) Hjelper Dentinox? Ja, det var ikke akkurat mye og skryte av :oops: o_O Sommer sier du?! Har vært sånne dager her også! Brrr, blir omtrent vår/høstvær det!

Ja, får da sannelig håpe det virker og at du blir bedre i formen fort igjen:) Trenger helsa si er på topp når mna har sånne småtasser;):p :love017 Jaaaah, hu virka i grunn kjempfornøyd og glisa*fnis* Her er alt i grunn bare bra, er lei syke barn nå, men ellers er alt tipp topp:) skjer noe nytt hver dag, Emmeth er over alt og utforsker det som utforskes kan;) Hvordan går det med dere? Godt og være tilbake igjen samlet?:) God bedring, søta<3
Hvordan syke har de vært? :'( Håper de er bedre nå. Ja. Fantastisk å være med Khalid igjen ♥♥ Det er såååå varmt
Sikkert 35 g.. deilig å endelig få nett på tlf :-) Hrt er det ramadan. Hadde ikke klart meg uten drikke og mat i varmen..

♥♥♥♥

Her var det morgen kl 5:45 etter ei natt med mye rolp og tøys. Sliten!! Den lille banditten min sover litt nå, heldigvis :) Vet ikke helt hva vi skal i dag. Mulig det blir en tur til Frognerparken og mate endene i andedammen :)
Grattis med 10 mnd til Jenny :D
God bedring til Mathea og lennypenny :)
Og god ferie til deg, FlaksiMummy :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lillemor som koser seg.. Mye bilder herifra idag :-)

♥♥♥♥

Vedlegg

• 1373629554193.jpg
    1373629554193.jpg
    44,6 KB · Visninger: 16
Vi sto opp halv 5 idag, Neline våkner som vanlig i det siste før fuglene fiser :eek: Sambo er sendt av gårde på jobb og Mathea er hjemme hu også, hu har feber og er skikkelig forkjølet! Hadde hosta noe veldig i bhgen igår og ikke vært helt i form, så rart de ikke hadde ringt meg og sagt ifra?! Emmeth sover ennå og sover nok 8:) Han var våken 2 ganger i natt og Mathea var våken fra halv 3 til halv 4 pga hostingen ikke ville ta slutt. Planene for dagen er muligens og bake boller og ellers ta meg av rakkarungene mine:D Nå er jeg godt igang med dagens første kopp :coffee Det trengs :laughing002 Ha ei fin dag, jenter:)

God bedring til snuppa di, supermamma! ;):) rart de ikke har tatt kontakt med deg for å si ifra jao_O boller høres godt ut! :) fikk lyst på det NÅ! :P når jeg baker boller, så har jeg ofte vaniljekrem inni dem :)
Ha en fin dag du også ;)

Back
Topp