da var dåpen ferdig*bilder*

Lena89

Gift med forumet
puh... sliten.no..

har hatt en kjempe kjekk dag.. christian gabriel sov seg igjennom nesten hele kirken å når han ikke sov så snakket han, var visst veldig enig med presten haha...

selskapet gikk kjempe fint. masse god mat (tapas) og masse gode kaker. christian fikk masse fine presanger.

MEN min mor og stefar kom jo selvfølgelig ikke, ble ikke så lei meg bare veldig skuffet. men d er jo mellom meg og dem.. dagen har jo vært kjempe koselig fordi om.

de stolte foreldre

5 Generasjoner

å se hvor sliten man blir etter en så stor dag

Christian og tippoldefar

vi har hatt en kjempe koselig dag.

Så synd dem ikke kom, men det er dems tap. Tenk heller på at dere hadde en flott dag.

Gratulerer med vel overstått dåp. Nå får du slenge beina høyt og slappe av.

nå med bilder [:D]

tippoldefaren er 96 år gammel.. han knakk lårhalsen 1 uke før dåpen. så nå venter han bare på å bli helt go igjen.. så skal han hjem.. han bor også i enebolig helt alene.. bøyer meg i støvet altså.. håper jeg har arvet di genene..[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huff da...stakkars, det er fort gjort når det er vinter og glatt ute! Tenk å være så sprek når man er så gammel - det er ikke alle forunt!

håper virkelig han lever mange år til.. å jeg håper virkelig at jeg har di samme genene.. jeg hadde tippoldemor til jeg var 3 år.. hun ble akkoratt 101 år...

Back
Topp