Da var barnet kommet

Jentemamma3

Flørter med forumet
For to dager siden fikk jeg møte den nydelige jenta i magen min. Dette var selvfølgelig alt for tidlig og skulle ønske jeg kunne vente litt. Jeg har lenge klaget over smerter i mellomgulvet, men ingen tok meg seriøst. Dette viste seg å være et hellp syndrom( alvorlig svangerskapsforgiftning) er det noen som har noe erfaring med dette?

Pass på dere selv jenter, og sørg for at dere blir hørt og undersøkt, vis ikke min lege til slutt hadde tatt meg på alvor kunne det gått veldig galt :-)

Gratulerer så mye med jenta di. Håper hun er sterk og at du og jenta har det bra. Hvilken uke kom hun i?

Kos deg på barsel!

Gratulerer så mye med jentå di <3 Håper alt står bra til med dere :)

Tusen takk:-) hun er veldig sterk til å være så liten, hun ble født i uke.30 og har sliti med vekst fra uke 26. Hun er veldig sterk. Men er sendt på Rikshospitalet pga hun er født uten endetarnsåpning. Noen som har vært borti dette? Jeg har trua på at alt skal gå bra, siden hu er så sterk!

Gratulerer så mye med lillejenta :-) Bra at hun er så sterk og det ser ut til å gå bra selv om det var tidlig. Håper det går bra med deg også :-)

Gratulerer så masse med lille jenta!
Ble selv født i uke 30 og må si jeg lever i beste velgående :-) jeg var på sykehus ca 1 mnd før mamma fikk meg hjem (dette var i 1985). Det er kanskje litt skummelt fremover, men jeg har troen på at jenter er det sterke kjønn ;) så dere har en fin fremtid foran dere :)
Hva som angår både HELLP og lukka endetarm har jeg ingen personlig erfaring. Kun medisinsk teori. Men alt er mulig å leve med (og rette opp) :)

Masse lykke til dere begge!
Hold oss oppdatert - og god klem sendes deres vei :)

Gratulerer :) Håper det går bra med dere :)

Vi får ikke kastet på oss mer enn vi kan takle, men du har vist fått et par ting å takle. Håper du har et godt støtte apparat rundt deg.

Jeg har ingen erfaring med slikt men min mann er født med deler av tarmene på utsiden. Han ble operert og er i dag en frisk ung snart pappa til tre. Det var 34 år siden så tenk hvor mye lenger de er kommet innom for gastro kirurgi siden den gang. Jeg håper di får den hjelp og støtte dere trenger.

Sender dere varme helende tanker!

Oi, gratulerer så mye med lille gullet! Det er som andre sier her inne at de har kommet så langt i dag at jeg tror det ordner seg! Ønsker dere lykke til videre og krysser fingrene for at det går bra! =)

Gratulerer så masse, og lykke til med operasjoner og tiden etterpå. :) dere er i gode hender!

Gratulerer med jenta :)
Håper alt står bra til med dere begge.
Dette går nok så fint skal du se, det er vel svært lite dem ikke får til idag ;)
Lykke til :)

Gratulerer med den lille prinsessa :)

Tusen takk alle sammen, utrolig koselig å høre!. De kan jo så mye om alt medisinsk nå så alt må bare gå bra med lille jenta:-)

For to dager siden fikk jeg møte den nydelige jenta i magen min. Dette var selvfølgelig alt for tidlig og skulle ønske jeg kunne vente litt. Jeg har lenge klaget over smerter i mellomgulvet, men ingen tok meg seriøst. Dette viste seg å være et hellp syndrom( alvorlig svangerskapsforgiftning) er det noen som har noe erfaring med dette?

Pass på dere selv jenter, og sørg for at dere blir hørt og undersøkt, vis ikke min lege til slutt hadde tatt meg på alvor kunne det gått veldig galt :)

Gratulerer så mye :) Håper alt står bra til med dere begge to :)

Gratulerer så mye og lykke til videre!! Dette går bra :)

Gratulerer så mye med jenta!!! Lykke til fremover, de er flinke på RIksen, så det ordner seg nok. :)

Back
Topp