Da var arbeidsgiverne informert

Cybele

Glad i forumet
Endelig var den nyheten sluppet. Grudde meg litt, men det var bare gratulasjoner å få fra hovedarbeidsgiver[:)] (den andre har jeg sendt mail til men ikke fått svar enda- jobber freelance så ser henne nesten aldri face to face, blir spennende å se hva hun sier[:-])

For de av dere som gruer dere, det går stort sett veldig bra! Er jo en helt naturlig ting når man tenker over det[;)] Nå begynner det å bli ganske offentlig rundt meg. Skal ut å feire bursdagen min med noen venninner på fredag, da tenkte jeg å ta med ultralydbilde (skal i morgen)- blir spennende å se hva de sier[;)]

Deilig å få det overstått da ! Bra det tok det så fint , eller ikke alle som gjør det dessverre.

Veldig god ide å ta med bilde til venninnene dine, de blir sikkert i ekstase !

Lykke til med fortelle-det-runden [:D]

Uff, ja, er så teit med de arbeidsgiverne som blir sure for at man er gravid! Jeg har nok vært heldig sånn sett. Tenker litt at det kanskje er verst i små, private bedrifter... Mine jobber er 1 offentlig og 1 i en stor bedrift, så tror de er ganske rutinerte med sånt. Men skjønner virkelig ikke de som nærmest straffer annsatte dersom de blir gravide![>:]

Blir nok en ekstra fin bursdag siden jeg kan dele denne nyheten samtidig ja[:)] Alltid spennende å fortelle sånt!

Back
Topp