Da va mistanken min....

¤Ida

Gift med forumet
BEKREFTET!!!
jeg ER gravid[:D][:D]

Lykkelig[:)]
Skal ringe legen på mandag å tror jeg får komme inn ganske raskt å se spiren min siden jeg har et risikosvangerskap... men dette SKAL gå bra!!!!

Jippi, så deilig[:D][:D][:D] Har du endelig fått testa??[;)] Gratulerer[:D][:D]

Hurra, og gratulerer så mye[:D] Velkommen til oss!

Kan jeg spørre hvorfor du har et risikosvangerskap? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil...)

ORIGINAL: Julia09

Jippi, så deilig[:D][:D][:D] Har du endelig fått testa??[;)] Gratulerer[:D][:D]

jepp, sambo kom hjem så endeli fikk jeg se to streker[:D]

ORIGINAL: *lillemus*

Kan jeg spørre hvorfor du har et risikosvangerskap? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil...)

ORIGINAL: *lillemus*

hadde kraftig celledeling i sept i fjor som hadde spredd seg veldig, så di måtte fjerne mye av livmorhalsen.
men har blidd lovet å bli tatt godt vare på, er "bare" 50/50 om det går bra eller om dette kommer til å bli vanskeli...
men krysser fingrene på at musklene ikke er ødelagt[:D]

gratulerer!!!

Så bra[:D] Gratulerer med to streker!!!!! Hurra!!

JIPPI[:D]

Bli med i avstemningen hvor mange som har termin i april da [:D]

Åhh, gratuuulerer så mye!! [:D] Skal krysse alt jeg har for at den lille klorer seg fast. Velkommen til aprilgjengen! [:D] 

Gratulerer [:D] Pass godt på den lille [;)]

Gratulerer så kjempemasse[:D][:D][:D]

åååh... hørtes skummelt ut med den celledelingen, men jeg skal holde deg fast her, slik at du absolutt ikke kan forlate oss!! Det er her du og lillespiren hører hjemme[:)][:)][:)]

ORIGINAL: mawii

Åhh, gratuuulerer så mye!! [:D] Skal krysse alt jeg har for at den lille klorer seg fast. Velkommen til aprilgjengen! [:D] 

[:D]

gratulerer så mye og velkommen hit

Gratulerer!! velkommen hit til den koselige april gjengen![:D]

ORIGINAL: Julia09

åååh... hørtes skummelt ut med den celledelingen, men jeg skal holde deg fast her, slik at du absolutt ikke kan forlate oss!! Det er her du og lillespiren hører hjemme[:)][:)][:)]

jepp, jepp, jepp!

Back
Topp