Da va første tann ett faktum..

Tone_80

Gift med forumet
å æ sett me hjerte i halsen å vente på første bitt te hver amming.. [:o] Veit jo korr hardt hu bit me bære gumman å den tanna som såvidt ha kommi gjennom e jo så spiss.. [:-][&:]

Dåkk anner som har unga me tenner å amme, bit dæm??
Othelie beit den dagen hu fikk tann, hu va 7 mnd å vi amma ikke så my at da va d slutt![8D]

Grattis med den første tanna [:)]

Emil sin første brøt gjennom i begynnelsen av uka og han har enda ikke testa den på puppen heldigvis,men han har heller ikke bitt med gommene.

Grattis med tann..

Christine har fått to tenner, men hun har heldigvis ikke bitt enda *bank i bordet*

Gruve litt ja.. Othelie tok i allefaill flaske å likt mme når tanna kom, men her e d jo bære pupp som gjeld [&:]

Ingen tenner her enda, men Herman tar ikke flaske han heller, så ser litt mørkt på det [&:]

Håper hun ikke biter deg altså! auauau!

Noah har 4 tenner og biter meg hele tiden. Han hogger ikke til men biter så det kjennes gått.
Deretter ser jeg sint på ham og sier fy og da gliser han fra øre til øre. Da tar jeg bort puppen.
Han vet at han ikke får lov, men gjør det allikavel, tror han skjønner dette veldi gått.
Han kan bite om han vil markere at han er metteller er for opptatt med annet at han ikke har tid å spise.
De dagene andre tenner har vært på tur kommer bittene oftere.
Rart å si, men begynner faktisk bli vant med det.

Nå har oliver fått 3 fortenner som har brytet helt ut.. men har 3 til å sidene som har ligget på lur lenge nå.. Han har heldigvis ikke bitet på brystvorden enda... Håper det holder seg sånn![8D]

Emil har fått 3 tenner, 2 nede og en oppe. Og han biter en gang i blant. Ikke noe godt, nei. au, au[&:]

gratuerer med første tann...bting under amming er ikke mye godt,ammet yngste gutten min til han var 6 mnd,da han begynte han å få tenner..au au..slutta å amme da.gjorde så vondt..

Even biter helt SYKT!
At jeg skriker til, helt ukontrollert, så om han biter, så
får alle det med seg[8|][X(][:D]
Her har han fått 6 tenner, så velkommen etter[8D]

ORIGINAL: katrinexd

Even biter helt SYKT!

6 tenner å ja.. D kan æ tru kjennes [&:]

Dæm sei jo at man ikke ska responder å sei au eller nå anna når dæm bit for da blir d arti te dæm.. Men d e jaggu enklar sagt enn gjort [&:][8D]

ORIGINAL: Tone_80

Even biter helt SYKT!

Dæm sei jo at man ikke ska responder å sei au eller nå anna når dæm bit for da blir d arti te dæm.. Men d e jaggu enklar sagt enn gjort [&:][8D]

Ja, har lest om det, så jeg skulle hvertfall ikke skrike eller si au[8|][8D]
Men det var lettere sagt enn gjort [X(] FYYYY F*** det er vodt, spes viss han tar skikkelig i, å draaaar brystvorta med seg ut[X(]
Å da skvetter jeg naturligvis til å hyler eller noe lignende, å da SKRATTLER han[8D]
Huff, et monster jeg har skapt[:D][:D]

Her har vi fått en tann, men har heldigvis ikke blitt bitt ennå. Hun har heller aldri bitt med gummene, så satser på at jeg slipper

Derimot er hun fæl å klipe, så da lærte jeg noe nyttig i denne tråden. Skal slutte å si au, ja!![:-]

ORIGINAL: Tone_80

Even biter helt SYKT!

Ja, har lest om det, så jeg skulle hvertfall ikke skrike eller si au[8|][8D]
Men det var lettere sagt enn gjort [X(] FYYYY F*** det er vodt, spes viss han tar skikkelig i, å draaaar brystvorta med seg ut[X(]
Å da skvetter jeg naturligvis til å hyler eller noe lignende, å da SKRATTLER han[8D]
Huff, et monster jeg har skapt[:D][:D]

[&:][8D][:D]

er det ikke bare å gi flaske a??

Even biter helt SYKT!

ORIGINAL: 4september termin89

Mathea tar itj flaske å like ikke mme, så d e ikke bare nei [&:][8D]

ORIGINAL: 4september termin89

Even biter helt SYKT!

Even tar ikke flaske, bare om det er vann.
Å har lyst å amme så lenge så mulig, så det er ikke noe alternativ[:)]
Har prøvd med flaskesmokk utenpå brystet, men da ville han ikke ha mer[8|][8D]
Så får heller bite tenna sammen å tåle bitinga.
Han er jo bare 6 mnd, så vil ikke slutte med amming bare fordi jeg har vondt

Back
Topp